einan Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 har kjøpt 16:9 monitor med cd spiller og holder på med montering av denne i min E46. kan eg bruke denne som rein CD spiller til eg har kjøpt navi DVD leser og TV tuner? eller må alt vere koblet til for att monitoren skal fungere? eg hadde håpet att eg kunne bruke den som kun cd spiller fram til eg hadde fått tak i alt.. men når eg koblet til ledningene blir det ikkje bilde i skjermen... det blir lys i knappene og i skjermen, cd matinga virker også.. noen som har peiling? eller kan det vere monitoren eg har kjøpt som ikkje virker..? det er her snakk om ettermintering av navigasjon.. originalt i bilen er det kun cd spiller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Kva for CD spiller hadde du i bilen frå før? Har sjølv 16:9 navigasjon i min, og da ligg radio delen og forsterkaren bak i bilen i lag med navigasjons enheten. Dersom du t.d. hadde BMW Profesional så må du nokk inn med radio modul. Trur kanskje også kablinga mellom enhetane bak i bilen og monitoren er forskjellige på den du har og den med 16:9 monitor. Vist du skal kjøpe radio modul, så må du passe på å få ein BM54 modul. BM24 modul (Før 09/2001) vil ikkje fungere i lag med CD spillaren som er i 16:9 skjermen. Den virker kunn med kasett modulen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einan Skrevet November 20, 2006 Forfatter Share Skrevet November 20, 2006 måtte ha nye kabler ja.. har kjøpt og trekt nye kabler.. har og kjøpt meg BM54 radio modulen.. kommer snart i posten så da får vi se om det blir bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einan Skrevet November 24, 2006 Forfatter Share Skrevet November 24, 2006 fekk radio modulen i går.. plugget den til å da kom det lyd gitt.. men fortsatt ingen bilde i display.. får vel kjøpe meg navigasjonsleseren og så får me tru det blir bilde da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet November 24, 2006 Share Skrevet November 24, 2006 Begynner å bli dyrt dette nå vell Er det på ebay.de du kjøper deler? Ville faktisk tru att du skulle få bilde sjølv om du ikkje har navi enheten. Den er jo bare eit av valga i lista. Kan bruke min som kjøyre computer, Radio, Telefon, Navi osv. Men kan sjølvsagt hende att du må ha den tilkobla for att det skal virke. Er du innom Førde av og til? I så fall kan du få teste med ein 4:3 skjerm som eg har liggande. Denne veit eg virker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einan Skrevet November 27, 2006 Forfatter Share Skrevet November 27, 2006 begynner å kostene noen kroner nå ja kjøper alt på e.bay.. venter på MK4 navienhet å GPS antenna nå.. håper att det blir bilde når eg får koblet det til.. kan heller ta ein førde-tur viss det ikkje blir bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einan Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 fekk dvd navi leseren i dag..plugget den til og alt fungerte... virker nok som om alt må vere tilkoblet for att dette skal virke ja.. einaste sommangler nå er å få gps'en til å skjønne att bilen beveger seg.. leste på autopower.se at ein kabel må kobles til ABS sensoren.. noen som har peiling på dette og kan forklare dette nermere..? er to ledninger som ikkje er tilkoblet noe bak skjermen, ein blå/gul og ein brun.. reknar med att ein av dei skal gå til abs føleren..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Curtis Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Hei, Hvor mye betalte du for den dvd navi lesern? Jeg har skjerm i bilen min, dog bare en 4:3, men mangler navi lesern og gps antenen. Kunne tenkt meg å fått til navi i bilen jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einan Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2006 nå virker navien som den skal.. når egkobla til for å prøve låg GPS antenna i bagasjerommet.. men når eg satte den fast i karoseriet virket navien som den skulle... navi leseren (mk4) betalte eg 350 euro )ca 3000 kr)for på ebay, antenna kjøpte eg på ebay og, men hugsar ikkje heilt kva den kosta.. mellom 200 og 500 trur eg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå