runtv Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Tenkte eg skulle legge igjen ett par bilder av den nyinnkjøpte bilen min. kommer hvite blinkers og tåkelys etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Gratulerer, ser veldig pen ut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bertil Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Hey! Passelat'n og bimmer'n min og jo... Fin bil , og blir nok enda finere med hvite blinkers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Grattis med feit kjerre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Ser ut som en veldig pen E39 det. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kitta Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Grattis så fin ut den, e39 er bilen sin det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 01 look regner jeg med det blir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 grattis med fin bil forresten. åssen sykkel er det som står der? så gammel og fet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Gratulerer! Skinnende blank og strøken ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bertil Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 grattis med fin bil forresten. åssen sykkel er det som står der? så gammel og fet ut. Er nok Tempoen min det... 64' Tempo Taifun 175ccm. Så gammel er den , men om den er så fet kan vel diskuteres... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå