Bimmerlars Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Hva ligger E28 M535i på i pris? Noen som vet om eller har en til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 så på en rundt september/oktober. da var det 3-4 til salgs. en til 20k og den dyreste til 40-50k. så, det stort avvik i prisen de ligger i. men, har man penger og tid. og kunnskapen. så er det ikke noe problem igrunn. det er jo en så utrolig deilig/sexy/rå bil.. helt utrolig rå bil. men, ingenting er som å kjøre e28 m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 11, 2006 Forfatter Share Skrevet November 11, 2006 så på en rundt september/oktober. da var det 3-4 til salgs. en til 20k og den dyreste til 40-50k.så, det stort avvik i prisen de ligger i. men, har man penger og tid. og kunnskapen. så er det ikke noe problem igrunn. det er jo en så utrolig deilig/sexy/rå bil.. helt utrolig rå bil. men, ingenting er som å kjøre e28 m5 Det er jo den ultimate E28, men til sin pris. 20-50 ca. da altså. 20k hadde vært ålreit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 den m535 som var til salgs for 20k var riktig nok hvit. og en hvit bil skal være ganske strøken i mine øyne for å bli pen. var litt småting med den. husker det ikke akkurat nå, hva de småtinga var for noe. men, det var ikke så ille med tanke på pris og bil.. vel, så lenge du ikke forhaster deg med et evt bilkjøp så ordner det seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 12, 2006 Forfatter Share Skrevet November 12, 2006 den m535 som var til salgs for 20k var riktig nok hvit. og en hvit bil skal være ganske strøken i mine øyne for å bli pen.var litt småting med den. husker det ikke akkurat nå, hva de småtinga var for noe. men, det var ikke så ille med tanke på pris og bil.. vel, så lenge du ikke forhaster deg med et evt bilkjøp så ordner det seg nok Tror faktisk jeg husker den bilen du snakker om! Dersom du fant den på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 ja, den stod i på vestlandet om jeg ikke husker helt feil.. fant den på www.autodb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå