kristom Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg tar ned bakseteryggen i en E36 Cab? Har fått tatt ut setet, men finner ikke ut hvordan jeg skal ta ut ryggen. Og under setet fant jeg et handtak med to wirer. Hva er dette til??
canuz Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 Tror denne ligger bare i et spor, prøvd å løfte den rett opp? Godt tipts å ta ned caben når man gjør dette.
Joachim ///Cabriolet Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 Bakseteryggen er bare og dra rett ut. sitter i to fester, en på hver side. Når du skal ha det på plass igjen klemmer du det bare på igjen. Det håndtaket under setet kobler ut motoren til caben. Denne sitter i bagasjerommet ditt.
vegarde Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 Den spaken må du ikke røre, jeg gjorde det og motoren til caben ble koblet ifra. Ble mye styr å få det iorden igjen.
kristom Skrevet November 12, 2006 Forfatter Skrevet November 12, 2006 Hvordan får jeg dette iorden igjen da? Så det er bare å løfte bakseteryggen rett opp??
kristom Skrevet November 12, 2006 Forfatter Skrevet November 12, 2006 Hvordan tar jeg av nakkestøttene da?
Joachim ///Cabriolet Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 nakkestøttene drar du rett opp, mens ryggen drar du mot deg.
kristom Skrevet November 12, 2006 Forfatter Skrevet November 12, 2006 Må jeg av med nakkestøttene for å dra ut ryggen da? Er det bare å bruke makt for å dra opp nakkestøttene eller?
kristom Skrevet November 14, 2006 Forfatter Skrevet November 14, 2006 får ikke opp nakkestøttene jeg..tar i som f***, men
kristom Skrevet November 14, 2006 Forfatter Skrevet November 14, 2006 Er det bare å ta i? Det er ikke noe klips eller noe som må av? Kun musk som skal til??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå