snurresprett Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 På grunn av at andre har opplevd diverse tyveri i det siste så velger eg å slette prosjekt tråden min og holde ting for meg selv.. Tråden er død, prosjektet forsetter i det stille....
kitta Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 Gratulerer muligheter der ja, er enig med deg rieger infinity 1 ser veldig bra ut. skal du beholde fargen på den?
snurresprett Skrevet November 15, 2006 Forfatter Skrevet November 15, 2006 På grunn av at andre har opplevd diverse tyveri i det siste så velger eg å slette prosjekt tråden min og holde ting for meg selv.. Tråden er død, prosjektet forsetter i det stille....
snurresprett Skrevet November 24, 2006 Forfatter Skrevet November 24, 2006 På tide med et olje og filterskift nå så det blir dagens jobb:)
snurresprett Skrevet November 26, 2006 Forfatter Skrevet November 26, 2006 På grunn av at andre har opplevd diverse tyveri i det siste så velger eg å slette prosjekt tråden min og holde ting for meg selv.. Tråden er død, prosjektet forsetter i det stille....
snurresprett Skrevet November 28, 2006 Forfatter Skrevet November 28, 2006 På grunn av at andre har opplevd diverse tyveri i det siste så velger eg å slette prosjekt tråden min og holde ting for meg selv.. Tråden er død, prosjektet forsetter i det stille....
Sevenord Skrevet November 28, 2006 Skrevet November 28, 2006 Dette blir nok råbra! De felgene er dessuten noe av det bedre til e36
B.E.E. Skrevet November 29, 2006 Skrevet November 29, 2006 De felgene kler E-36 utrolig godt..Spennende prosjekt, dette blir bra
Coolboy Skrevet Desember 2, 2006 Skrevet Desember 2, 2006 SER VELDIG BRA UT! kjør på! lurte på en ting.. hvor kan jeg bestille FK coilovers?
snurresprett Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Skrevet Desember 3, 2006 SER VELDIG BRA UT! kjør på!lurte på en ting.. hvor kan jeg bestille FK coilovers? takker:) Bestilte mine FK coilovers på www.koed.dk ellers veit eg at gs bildeler selger de også, men de blir noen dyrere der i forhold til koed;)
snurresprett Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Skrevet Desember 3, 2006 De felgene kler E-36 utrolig godt..Spennende prosjekt, dette blir bra begynner å like de og har sett bilder av biler med de på, ser ikke så verst ut, men lurer på om eg skal sende de 18" eg har til oppretting vist det ikke blir for dyrt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå