E36Cab1 Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 Kjøpte i vår et sett med angel eyes frontlykter&blinkers frå Autoshineshop. Blinklyktene var defekte(knekte fester) ved ankomst og det vart gjort avtale om at eg skulle sende de tilbake og få nye. Vel....har fortsatt ikkje fått nye og ikkje fått svar på dei utallige henvendelsane eg har sendt dei. Sendte dei seinast en mail på onsdag i forrige veke om at eg ville heve kjøpet dersom eg ikkje fikk svar iløpet av veka. Fortsatt ikkje fått svar Så eg lurte på om det er en tidsfrist for heving av kjøp eller??
Eirik3 Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 Såfremt du har det skriftlig at varen var skadet ved levering er ikke tiden noe problem, derimot er det ufattelig dårlig service å trekke det ut på denne måten! Kanskje de håper at du ikke gidder å mase mer..
E36Cab1 Skrevet November 12, 2006 Forfatter Skrevet November 12, 2006 Ja merkeligt det Men ser ut til at de ordner seg,men måtte en "trussel" til om å heve kjøpet før eg fikk ting ordnet. Fikk nett en mail om at "nye lykter er bestilt",men ingen forklaring eller unnskyldning for tiden som har gått....jaja........ Satse på at de er iorden desse da,hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå