Scirre Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Hehe.. Ikke mye til historie, men en kompis som greide å take på ei rettstrekke, kom dit og der var det masse polti og ambulanse og brannbiler osv.. Bilen hans lå på jordet opp-ned og jeg stod fint parkert på en innkjøring litt unna.. så kom vikingbilen og skulle inn der jeg stod og klarte å kjøre på meg utrolig surt da bilen er helt ny for meg og var så å si strøken orginal heldigvis driver han viking-mannen verksted og skal få fiksa det i løpet av neste uke. Hehe.. så der har vi flaksen min i ett nøtteskall.. påkjørt av vikingbilen Men ellers en helt grei helg med ok breieføre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Hehe ironisk å bli påkjørt av vikingbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 uff surt da:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Hehe. En del ironisk å bli påkjørt av Vikingbilen ja! Godt at det ordner seg med bilen din! Hvordan gikk det med kompisen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå