piggens Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 Hva kan dette være?...var nettopp ute og kjørte og hørte at det kom en "pssss" lyd med mellomrom,altså den stoppet og kom deretter på igjen og varte bare 1 sekund og stoppet igjen,noen som vet???
piggens Skrevet November 12, 2006 Forfatter Skrevet November 12, 2006 hehehe:P,joda kunne vært det men dessverre:p,men kanskje etter hvert:p
aUDUN` Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 er litt vanskelig å svare på spørsmåle ditt da det er like vanskelig å forklare lyd med skrift.. sjønner?
Sevenord Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 Jeg mener jeg hørte noe likens når jeg stoppet min bil her om dagen....
Sandersen Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 ingen aning sån ca hvor lyden kom fra da ?
Sevenord Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 Jeg for min del hørte bare den kom fra motoren ett eller annet sted.. Sto med panseret åpent og fiklet med lysene og hørte en tydelig "ptshh" lyd når jeg skrudde av tenningen. Jeg startet opp igjen og stoppet, men hørte ingenting da..
JoeNasty Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 Turbo-nissen har vært der!!Bilen går nå som ett uvær!! Nei,men,helt seriøst så har jeg hørt samme lyden på bilen til en kompis,da var det noe med radiatoren hans tror jeg...Er ikke sikker,kan jo sjekke dette imorgen!Imens tenker du bare;Turbo og dumpventil!!
Sandersen Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 Akkurat som en elektrisk motor som slår til eller? eller mer som en dumpventilLyd?
piggens Skrevet November 12, 2006 Forfatter Skrevet November 12, 2006 hehe:p,det regnet noe sinnsykt når jeg hørte den tidligere idag så jeg sprang bare inn igjen,men kan heller høre etter bedre en annen dag og sjekke ut mer hvor den kommer fra:),takker for svar!
Sevenord Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 Den jeg hørte var omtrent som en slapp dump
B.E.E. Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 Jeg for min del hørte bare den kom fra motoren ett eller annet sted.. Sto med panseret åpent og fiklet med lysene og hørte en tydelig "ptshh" lyd når jeg skrudde av tenningen. Jeg startet opp igjen og stoppet, men hørte ingenting da.. Tilbakeslag i ekspansjonstanken til kjølesystemet. Det var i alle fall forklaringen fra verkstedet da jeg ble nysgjerrig. Lyden kommer derfra, så det kan stemme det. Alle M52 motorer jeg har vært borti har hatt denne lyden etter tenningen er slått av.
Sevenord Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 Allright. Ja var noe slikt jeg håpet på. Takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå