Hylland Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 Heisann... Driver å bytter nærlys på høgre side på E34en min, og lurer på en ting!!! Må støtfangeren av for å bytte dette lampehusglasset... Får ikkje det ut!!!
Stephan.s Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 Heisann... Driver å bytter nærlys på høgre side på E34en min, og lurer på en ting!!! Må støtfangeren av for å bytte dette lampehusglasset... Får ikkje det ut!!! jeg klarte å få ut lyktehusene og lyktene uten å ta av fangeren. grillen er bare klipset på, så med litt moderat kraft vil du klare å ta den av. men for å gjøre det lettest mulig ville jeg annbefale å ta av fangeren. lykke til
hanstiig Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 fangeren må absolutt ikkje av, eg skifta til Angeleyes og da må bare nyrene og nyreholderen som er clipsa på av!!
bmw_327i_turbo Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 Jeg måtte av med fangeren for å få ut lykta på min e34. gå inn på www.autopower.se så går du inn på. Gör-det-själv /Kaross /Byte strålkastarinsats E34
Jan e34 Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 Ikke nødvendig å ta av fangeren, men ettersom det er enkelt kan det være greit å gjøre det. Enklere å se klipsene da. Spylevæskebeholderen er ikke nødvendig å ta ut.
Filur Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 Ta av nyrene og grillen. lykta sitter fast med 3 eller 4 skruer. ikke nødvendig å ta av fangeren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå