tovik Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 Ønsker diverse deler til min E36 coupe: - 325 hekk innsats til original fanger - Vindusbryter til el. vindu med fungerende lys - Gitter til m-tech fangeren da jeg har mistet mitt noen som har?
boost Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 hva mener du med gitter? det aluminiums gitteret? (hønsenetting)? eg har det plastdekselet(riller) som sitter på noen m-fangere.. har du eit tlf nr kan eg sende deg eit mms bilde.. har 325 lista til bakfangern din. 350+frakt. den er av sort plastikk.. veldi pen.. er plass til to stusser.
tovik Skrevet November 13, 2006 Forfatter Skrevet November 13, 2006 hva mener du med gitter? det aluminiums gitteret? (hønsenetting)? eg har det plastdekselet(riller) som sitter på noen m-fangere.. har du eit tlf nr kan eg sende deg eit mms bilde.. har 325 lista til bakfangern din. 350+frakt. den er av sort plastikk.. veldi pen.. er plass til to stusser. Den grillen/alu.nettingen som sitter under skiltet på m-tech fangeren jeg tenkte på.. du har PM!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå