Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bakerste del av eksos potta er rusten så må bytte den, har tenkt til og bytte hele greia til effektanlegg helt fra motoren. har noen tips til hvor jeg burde gjøre det, eventuelt fått kjøpt dette og gjort det selv og priser på jobb/deler???

Skrevet
bakerste del av eksos potta er rusten så må bytte den, har tenkt til og bytte hele greia til effektanlegg helt fra motoren. har noen tips til hvor jeg burde gjøre det, eventuelt fått kjøpt dette og gjort det selv og priser på jobb/deler???

Å skifte hele anlegget fra motoren inkl.grenrør koster mere enn det smaker, effektmessig. Når det gjelder lyden, vil den uansett bli råere. Vil heller anbefale å legge pengene i en skikkelig bakpotte av typen Eisenmann, Scorpion, G-power ol.

Skrevet

hvor mye hk er det og hente på og ta hele greia, vet du det?? og hvor mye koster disse bakre poettene du snakker om, har du en side jeg kunne gått inn og sjekka på??

takk for hjelpen :D

Skrevet

hva kostet det for komplett eksosskifte da?? har mest lyst til det ettersom jeg har større planer for bilen etterhvert, så tar alt skikklig med en gang:)

Skrevet

Hei, låner tråden din litt så jeg slipper å lage en til med samme topic :)

har litt samme problemet... Har allerede effektpotten bak et eller aent dtm greier, vet ikke merke fordi det stod på da jeg kjøpte bilen, men jeg må skifte de to andre rørene.. Hvor mye vil dette koste ca? Noen plasser folk anbefaler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...