Champ Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 På min tidligere bil som var en Golf var jeg plaget med at all drittvann og skit ble kastet på bakruta , til den bilen fikk jeg 2 vinger som jeg festet en på hver siden av bakluken som endret luftstrømmen slik at dette ikke ble et problem lengre, noen som vet om det finnes noe slikt til min 98 mod E36 Touring ? har ikke funnet det noe sted.
Kjetil 323i E36 Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 www.schmiedmann.no selger iallefall en utgave. Om den virker som du ønsker eller om den kun er for utseende vet jeg ikke.
Champ Skrevet November 14, 2006 Forfatter Skrevet November 14, 2006 se der ja , men jeg finner fortsatt ikke den , under hvilken link etc etc ? er inne på E36 men er jo forbanna og finne den saken som er på bildet
bmw328ci Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 se der ja , men jeg finner fortsatt ikke den , under hvilken link etc etc ? er inne på E36 men er jo forbanna og finne den saken som er på bildet Gå inn på e36, så på Utstyr / Styling - utvendig, Bakrute spoilere, blar til side 21 så skulle du se bilde av den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå