Lien Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 Må bare dele dette med dere! En gæærn brite og en gæern type fra bangladesh skal lage "superbiler" på under en måned. Som eksempel på denne galskapen kan jeg nevne at de bruker 6 toms spacere som er laget av to plater og et rør og de skraper av lakk med baufilblad De to første episodene kan lastes ned her: http://automekanik.com/banglabangersep1.avi http://automekanik.com/banglabangersep2.avi
krt_ Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 Bilene ble kule med tviler på kjøreegenskapene, sikkerheten og driftsikkerheten
Tommy Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 Jepp, fikk det med meg, å det er helt utrolig hva de får til, men det "steinalderverktøyet"
Riefarn Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 Rimelig syk bygging det der gitt.... så littegrann stiv ut den bilen når han kjørte den ut av garasjen venstre bakhjul var 3cm over bakkenivå.. Komfort
Bimern Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 he he, fikk med meg programmet i går kveld ja, sykt hva de klarer å få til med hammer og skjærbrenner
Sevenord Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 Da her jeg lastet ned! Høres spennende ut, så dette fyres opp asap
Lien Skrevet November 13, 2006 Forfatter Skrevet November 13, 2006 Rimelig syk bygging det der gitt.... så littegrann stiv ut den bilen når han kjørte den ut av garasjen venstre bakhjul var 3cm over bakkenivå.. Komfort Han kappa jo 7 tommer av fjæra da Hadde slik 5 mm vandring på demperen..
Ivanrogov Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 Så på det i går, virka ikke helt go han der indiafyren. Men morro program var det. Ikke særlig sportslig lyd eller motor.. Tror ikke den bilen holder sammen særlig lenge.
Sevenord Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 Hehe nei det var mye som manglet under hooden på den der Superbilen Men sykt spenstig design mht hva han hadde av forutsetninger! Skal se neste episode nå, var jo en artig serie det der
Aleksand3r Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 Det er lættis, sikelig respektert verksted der og når dem skal bytte motor så bærer dem motoren oppi bilen. HAHA
Gunnar Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 Det der er noe av det sykeste jeg har sett.. ikke bare hva de får til, men hvordan ting faktisk fungerer der nede. Det er tydeligvis en "litt" annerledes hverdag der enn her..
Rotty Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 hehe synes det var ett morrosamt prog, bra de får te såpass med de små resursene de har. kommer til å følge med på dissa gutta her, litt sprøe men det er slik det blir tv av
cmn Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 Jeeeses! hehehe. Morsomste jeg har sett på lenge. Var litt av et verksted han hadde ja. Og som Gunnar sier, ting fungerte på en litt annen måte der nede enn her.. hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå