BmwKlovn Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 Topic sier sitt! I følge andre folk er dette en alpina leppe! Den er helt fin, bare å pusse ned og lakke. Ser litt rar ut fordi den er skitten ogsånt på bildet og prøvemontert med strips uten frontplata som skal være bak. Så blir vel ikke ståans helt slik egentlig. Pris: førstemann med 1000,-
Hendo Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 hvordan ser den ut fra siden? .. i forhold til sideskjørt som da eventuelt mangler... mye høydeforskjell?
BmwKlovn Skrevet November 13, 2006 Forfatter Skrevet November 13, 2006 Det blir pent med skjørt det. Nå skal nok den leppa endel/litt ned så det blir bra!
///MikkeBMW Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 hei! vist leppa er uten noen sprekker vil jeg kjøpe den.. men kan du sende litt flere bilder av den? sender e-mail adessa mi via pm..
BmwKlovn Skrevet November 13, 2006 Forfatter Skrevet November 13, 2006 er det plass til grøfte lys i den Nope, ikke nå. Men det kan du fort skjære ut å det kan bli VELDIG bra. Men er jo meninga at du skal få inn grøftlya som orginalt sitter under fangern da. Så det kan se litt rart ut med 4 grøftlys.
Runar-CSi Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 I følge andre folk er dette en alpina leppe! Hvis det er en Alpina leppe så står det Alpina på baksida! Jeg syns det ser mer ut som "den lille m-pakken"...
Hankook Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 I følge andre folk er dette en alpina leppe! Hvis det er en Alpina leppe så står det Alpina på baksida! Jeg syns det ser mer ut som "den lille m-pakken"... Jeg synes den lignet mye på Zender sin front, Flasher og Rolfi hadde dette på sine e28'r
chil Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 solgt! jeg kjøper den(hvis det er ok)..send meg en pm er du snill
BmwKlovn Skrevet November 14, 2006 Forfatter Skrevet November 14, 2006 Som sagt er jeg ikke helt sikker på hva det er. Men den er veldig kul synes jeg da! Kan også likne veldig på Zender ja..
Bmwfanatic Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 er ikke sånn jeg hadde, det er jeg nesten helt sikker på.. men en veldig fin invistering til en e28 det her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå