canuz Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Hei, Maa bare innr0mme at jeg har totalt glemt bimmers.no. Men siden sist jeg oppdaterte, har det ikke blitt gjort saa forferdelig mye men det kommer seg. Bilen hadde en del smaa riper og bulker rundt om, og ikke minst att h0yre hjulbue var rustet, slik at hele lakkflak falt av. Saa tenkte jeg kunne ta hele bilen, lage et lite "prosjekt", og fikse smaafeilene og hellakkere. Og slik ble det altsaa\ I skrivende stund sitter jeg aa kjeder reavva av meg paa ferie i statene, saa blir ingen bilder f0r jeg kommer hjem, men bilen staar t0rt i garasjen, ferdig sveiset hjulbue, opprettet alle bulkene, valset alle fire buene, og spakklet alt. Saa gjennstaar kun grunning og lakkering. Har ogsaa kj0pt en del deler siden sist: - Kj0pt Brock B1 8,5 / 10x17 - Rieger Infinity 1 frontspoiler - Rieger dtm leppe - Rieger sideskj0rt - Ny headunit (Kenwood KVT etterellerannet) - Rockford 20001BD - 2x3000w pioneer (allerede rukket aa blitt brent fast) - Skjermer Leste en del her inne, for jeg hadde planer om aa kj0pe headunit med skjerm, men nesten alle sa att det var bortkastet penger pga at den ikke passet fordi skjermen kom til aa ta borti vindusviskerhendelen. Vel, det er forsaavidt riktig. Men kj0pte da alikevell, og instillte skjermen slik at den ikke slo igjen skjermen naar tenningen ble skrudd av. Funker fett:) Har ogsaa 2 skjermer innfelt i nakkeputene siden sist, som er koblet sammen med Kenwood spilleren:) ---------- Legger ut mere info ang. prosjektet naar jeg kommer hjem. Her er for0vrig generell info: - 1992 mod. - Shadowline - 318i - Svart Skinnint. (recaro) (tatt med w800i, så kan være litt dårlig kvalitet) (3mpx) Gamle bildene Som sagt, vil gjerne ha tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Jeg ville kvittet meg med de forferdelige baklyktene.... Jeg er ikke fan av de. Ellers synes jeg bilen din var meget pen Riktig interiør og riktige felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Enig med Calle, veldig stygge baklykter. Ellers en perfekt bil. Er det 9*16 brock b1? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canuz Skrevet November 13, 2006 Forfatter Share Skrevet November 13, 2006 Hmm, syns egentlig de passer bra..men fair enough. Ja det er 9x16 B1 ja:) Synes det er et must på e30, blir sinnsykt rått.. Mulig litt tøffere med 17" da men, så du får 10x17bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Ser ut til å være en veldig flott BMW, riktig farge og feteste felgene til E30 . Men kan styre meg for baklytene . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 er enig i det folk sier om baklyktene, syns de ligner på en eller annen japse bil... ellers ville jeg kanskje fått på litt mer senk fremme. det er det eneste jeg har å si hvertfall. nydelig bil ellers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canuz Skrevet November 13, 2006 Forfatter Share Skrevet November 13, 2006 Takk for alle kommentarene, blir vel så jeg bestiller nye lykter da:) he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Takk for alle kommentarene, blir vel så jeg bestiller nye lykter da:) he he Er DU fornøyd med de, så bør du jo ikke det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Veldig enig med alle andre her. Eneste jeg har å påpeke er baklyktene. Hva med slike: http://norway.schmiedmann.com/ProductPi ... 66_big.jpg eller kanskje rett og slett originale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canuz Skrevet November 13, 2006 Forfatter Share Skrevet November 13, 2006 De er uansett på utskiftsfronten. Jeg har tettet de med silikon, da de tok inn vann og det ble liggende fukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Kjempe fin cab du har. Baklampene er vel som mange sier ikke av de fineste (skal vel ikke si noe egentlig for har slike på banebilen min, men de satt der når jeg handlet.. ) Foruten det så kunne kanskje 17" pyntet opp enda mer. Flotters bil. btw, (og veldig pirk) er bildene tatt med w800i så er det vel strengt tatt kun 2megapixles.. hehehe.. Whatever. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Nokså stygge baklykter, ellers var bilen meget pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Ser ut som et pent eksemplar av en E-30 Bilen var kjempepen den, og husk at det ikke handler om hva andre synes, tror, påstår, ønsker eller vil, men hva du selv liker og er fornøyd med. Personlig synes jeg bilen var pen med lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Som alle sier så er det vel baklyktene dine jeg kunne pirket på, men ser ut som en kjempe flott bil dette her.. Du må jo ikke skifte baklykter hvil du liker lyktene selv, smaken er jo som baken (delt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Trudde dei siste E30 cabene kom i 91 eg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå