E46Hazey Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Noen som vet om dette er pain å installere? Er ikke akkurat noen mekaniker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Kanskje forklare hva det er..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 13, 2006 Forfatter Share Skrevet November 13, 2006 shortshifter og en eller annen link pluss girkule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Skulle trodd det var i magnesium og hadde jetmotorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 13, 2006 Forfatter Share Skrevet November 13, 2006 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Hehe. Ja når jeg leste overskriften så trodde jeg det var noe voldsomme greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Skulle trodd det var i magnesium og hadde jetmotorer. Hørtes voldsomt avansert ut ja! Magnesium er stas! hehe. Har magnesium sykkel. Knall det Skulle gjerne hatt magnesium-felger også, men DET blir for dyrt! hehe. Men nok OT. Ifølge hva jeg har fått med meg i diverse andre tråder er shortshift en grei operasjon å utføre på egenhånd. Var vel blant annet en tråd under "Teknisk" for en stund siden ang. shortshift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Stemmer det.. her er det en DIY for E36: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=13088 (ligger nuder "Gjør det selv" på menyen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Gratulerer med det jeveste short shifter settet som er å oppdrive. Jeg har samme og er kjempe fornøyd!! Veldig enkelt å montere så sant du får litt plass under bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 14, 2006 Forfatter Share Skrevet November 14, 2006 Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Kanskje litt gammel tråd, men prøver her isteden for å lage en ny Lurer bare på hvordan du ordna med betalinga til uuc, E46Hazey? Mvh owyj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå