John H Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 en idiot av en pappa som trur han er verdens mester i alt men tydelig bare verdensmester i å ødelegge"jeg skal sveise det sammen igjen" helvettes kødden kan jo faen ikke sveise engang så hadde vel blitt til atte jeg måtte sveisa det Hahahahaha...jeg tror jeg dauer!
Gunnar Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 Her vet jeg jammen ikke helt hva jeg skal si.. er lettere sjokkert over både det ene og det andre..
Eika Skrevet November 13, 2006 Forfatter Skrevet November 13, 2006 hehhe... blir "litt" forbanna kan man si.. men kansje ikke så rart blir nok ikke no anmeldelse, sender det bare til ett sveisefirma og gir regninga til pappa i julepresang (regninga blir skrivd med gaffel)
Rotty Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 Finnes det ikke noe middel du kan skaffe som lager en slik kjemisk sveis? har hørt dette har vært brukt på noen motorer men aldrig testa selv..
Eika Skrevet November 13, 2006 Forfatter Skrevet November 13, 2006 stålplast? trukke det holder da det er kavitasjons? plata som er knekkt jeg sender det bare til ett sveiseverksted pga: er støpealuminium med høyt magnesium innhold som ikke er så lett og sveise for og si det sånn
bmwrasaren Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 Jeg tror nok at et sveiseverksted ordner det greit
Eika Skrevet November 13, 2006 Forfatter Skrevet November 13, 2006 Jeg tror nok at et sveiseverksted ordner det greit må vist være ett spesialisert sveiseverksted som sveiser dette pga: det høye magnesium innholdet
klebefix Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 stålplast? trukke det holder da det er kavitasjons? plata som er knekktjeg sender det bare til ett sveiseverksted pga: er støpealuminium med høyt magnesium innhold som ikke er så lett og sveise for og si det sånn Du kan sveise med et alu apperat...går fint det
maxmix Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 hehehe trodde man tok slike ting "internt" i familien, men nå er jo bimmers.no en stoooor familie
Eika Skrevet November 13, 2006 Forfatter Skrevet November 13, 2006 stålplast? trukke det holder da det er kavitasjons? plata som er knekktjeg sender det bare til ett sveiseverksted pga: er støpealuminium med høyt magnesium innhold som ikke er så lett og sveise for og si det sånn Du kan sveise med et alu apperat...går fint det er det like lett som og sveise vanelig alu ?
Rotty Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 stålplast? trukke det holder da det er kavitasjons? plata som er knekktjeg sender det bare til ett sveiseverksted pga: er støpealuminium med høyt magnesium innhold som ikke er så lett og sveise for og si det sånn husker ikke hva det var i farta men det ble brukt på noen sprekker i en topp, va en prosses med nå kjemiske greier..
Eika Skrevet November 13, 2006 Forfatter Skrevet November 13, 2006 stålplast? trukke det holder da det er kavitasjons? plata som er knekktjeg sender det bare til ett sveiseverksted pga: er støpealuminium med høyt magnesium innhold som ikke er så lett og sveise for og si det sånn husker ikke hva det var i farta men det ble brukt på noen sprekker i en topp, va en prosses med nå kjemiske greier.. et "litt" mere belastning på kavitasjonsplata enn på en topp da spess sånn som jeg kjører
Rotty Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 et "litt" mere belastning på kavitasjonsplata enn på en topp da spess sånn som jeg kjører Hehehe tviler ikke Lykke til med reppen da..
klebefix Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 stålplast? trukke det holder da det er kavitasjons? plata som er knekktjeg sender det bare til ett sveiseverksted pga: er støpealuminium med høyt magnesium innhold som ikke er så lett og sveise for og si det sånn Du kan sveise med et alu apperat...går fint det er det like lett som og sveise vanelig alu ? Fekk det gjort på et skipsverft tok 10 min. kan ikkje vere nåke verre en vanlig alu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå