R.E.H Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 hallais.. tenker på å få inn en ps2 i bilen.. men lurer på hvor jeg skal plassere denne?hmm.. og hvordan kopler jeg en ps2 i et 12v anlegg? skjønner jo jeg må ha et adapter, men skal jeg kople den rett på batteriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 strøm: kjøp en omformer på f.eks Torshov, denne kobler du til batteriet, og den konverterer og gir deg 220 volt ut:) Ang plassering av ps2, er det jo mange muligheter, hanskerom, bagasjerom.. Kommer jo litt ann på hvor du skal ha skjermen... Men skal du ha den inne i coupeen, ville jeg gått for hanskerom, eller evt kanskje under setet? Eneste problemer kan være vann/spark ( har personlig ikke hatt noe problem med forsterker under setet).. Bare å være kreativ der;) Skal du ha noe mer enn org stereo på lydbiten eller? Evt noen spsecs på dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet November 13, 2006 Forfatter Share Skrevet November 13, 2006 akkurat nå så har jeg en sony cd spiler som serverer lyden.. har bare to brukbare sony 6*9 bake.. heilt grei lyd egentli.. har dvd spiller og skjerm(pyle).. skal i nermeste framtid bygge skjermen ned i midtkonsollen.. kan sikkert legge ut bilder etterhvert.. hmm ja! hanskerommet er jo ikke den verste plassen nei.. men hvordan er det med varme? blir det ikke varmt da eller? tenker å bruke bærbare kontroller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 tror ikke varme er noe stort problem der, evt kan du jo skjære opp et lite luftehull i bunn(under) sette inn ei vifte eller lignende.. gjør man det ordentlig kan det bli fint også det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet November 13, 2006 Forfatter Share Skrevet November 13, 2006 jess.. høres bra ut.. skal fundere på det der.. så får man se hvordan det blir.. kanskje man skulle lage en prosjekttråd? hvis det er interesannt for andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 jeg hadde ps2 i hanskerommet før jeg instalerte carputeren, funker fint det. kjøp deg heller en motstand på clas ohlson eller lignende... playstation skal ha 8,5 volt etter nettadapteren:) så da er det jo bedre og strupe spenningen ned fra 12, enn og omforme den fra 12 > 220 > 12 > 8,5... og ikke minst, så trekker det mindre strøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet November 14, 2006 Forfatter Share Skrevet November 14, 2006 okei.. etter praten din igår tenker ejg iallefall å utsette denne planen:Pheeh.. skal gjøre diverse andre ting først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 hehe ok:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå