Gå til innhold

Radiator koker


Belinik
 Share

Anbefalte innlegg

kjørte igår en tur til byen , bilen stod på tomgang og etter 10-15 min så kokte hele radiatorn over , var 3/4 til rød da jeg merket kjølevæske-vann boblet så det lakk ned på grunnen under , da jeg igjen kjørte på lørdagen hadde jeg ikke noe problem med tempraturen men nå er det noe helt gæli med bilen , har vært allerede inne på gs verkstedet ute i bud og skifta topp-toppakning-radiator-termostat så akkurat nå er jeg forbanna siden jeg har brukt 20.000 + og fikse den og er nå tilbake til der jeg var , sukk , eneste som mangler er vel at vannpumpa mi er gåen nå -.-

er en 1991 e34 520 dette , så noen enkle tips og få sjekka ut om det eventuelt er vannpumpa ? , når den er varm så hører en pfff lyd når en slår av tenninga også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh ja da har en lufta-bantes-fylt etter på systemet , 4 liter med frost-vann , begynner og mistenke at de på gs hadde litt travelt når de skifta med meg og ikke lufta systemet , jaja da er vel krisen unnagått , for nå -.- , får se når helga kommer om jeg fortsatt sliter , nå får en tenke pigger eller ikke , første sesongen siden jeg eide en 1977 celica liftback at jeg kjører med bakhjul drevet bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...