boost Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 har lyst på ny bil no:) men det kan dette på ein jappse bil:) har sett på Rx7 92mod å skyline r32. korleis er det å sitte på den andre siden R sida:) noen som har prøvd dette? korleis er det med å regga ein skyline ? nokon som har ei sia som eg kan sjekke på ? i utlandet over biler.. ligger i pris å sånt..
Arimanni Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 Rekner med at sia du er fra Årdal har du sett den grå som går i Songdal? Snakk med han om det (søskenbarnet mitt) han kan sikkert fortelle deg eit trisk eller to.. Har ikkje fått moglegheit til å testa bilen enda, men bror min sa at den gjekk noko så inne i h***! Og ettersom han har hatt litt av kvart av råe riskokere (blant anna 200SX - 3000 GT - Supra) og beholder denne, må det vere gromme saker!
boost Skrevet November 14, 2006 Forfatter Skrevet November 14, 2006 hei er ofta i sogndal eg.. men har ikkje sett noen supra er det 94mod eller? ja hadde vore kjekt å få veta nokon trix.. søskensbarnet mitt hadde ein supra før nils erik kvam.. han hadde den første i sogndal.. å ein av dei første i norge å trur eg.. før denna bølga kom hehe.. var 420hk i den.. var jævla rå den.. lånte den 1 veka:) har du navnet til han slektningen din da? tlf ?
Arimanni Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 Nei, han kjøyre Nissan GT 32 no (meine eg å huske) han solgte alle dei andre for ikkje så lenge sida Var ein kvit Supra han hadde, 94 eller 95 mod. Sto ei stund ute på Leikanger Auto når han jobba der... Hehe.. Det burde sparke unna noko jevligt! Den som han har no var vist 500 hk eller noko i... Har fjerna "heftelsene" på den, så skal vist vere full effekt.. Har sendt deg det nr eg har på PM..
boost Skrevet November 14, 2006 Forfatter Skrevet November 14, 2006 eg har meir lyst på jappse:) veit bmw har ein fin lyd also men er so mangen like biler rundt om:)
Ellingsen B. Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 eg har meir lyst på jappse:) veit bmw har ein fin lyd also men er so mangen like biler rundt om:) Hva med 323 GTR eller Sunny GTI-R.. Undervurderte biler som er billige
Kjell Rune Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 eg har meir lyst på jappse:) veit bmw har ein fin lyd also men er so mangen like biler rundt om:) Hva med 323 GTR eller Sunny GTI-R.. Undervurderte biler som er billige så må vi ikke glemme att har den ikke fått ny girkasse i det siste så må du påberegne deg ett skifte eller overhaling da. disse kassene er ufattelig underdimensjonert. og dette er ikke bare ett rykte.. det er faktisk ett trist fakta... men fy som de går og er kjempe morsomme biler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå