R.E.H Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 er det noen som har prøvd m3 spaken på en e30? den di selger på motortechnik.no?.. vurderer muligens å kjøpe en slik siden alle skryter av at det skal være fine greier med shortshift:P.. hvordan blire den redusert? er den presis? er det bare den hvite foringa rundt kula som burde skiftes?
B.E.E. Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 Har ikke prøvd på E-30, men har sett hvordan det fungerer på E-36. Når du monterer en shifter med en annen overføring, må også staget fra girkassen tilpasses, slik at du faktisk får den i gir. Den hvite foringen/lageret som du nevner bør skiftes, da denne mange ganger, hvis den er slitt, kan føre til at girspaken virker slarkete og ikke fast nok. Egentlig vil jeg anbefale å også skifte foringen i bakkant av staget som selve shifteren er festet til, altså foringen som holder det hele fast i karoseriet.
R.E.H Skrevet November 14, 2006 Forfatter Skrevet November 14, 2006 okei.. ja skjønner.. noen som har prøvd denne spaken på e30?
R.E.H Skrevet November 14, 2006 Forfatter Skrevet November 14, 2006 den som di selger på motortechnik?m3?
D.Toft Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 stemmer den ja... gleder meg til den kommer..
D.Toft Skrevet November 19, 2006 Skrevet November 19, 2006 ikke fått den enda desverre... er over en uke siden eg bestillte... har sendt dem mail om hvordan det går med pakken min..
R.E.H Skrevet November 20, 2006 Forfatter Skrevet November 20, 2006 okei.. si ifra hvordan den fungerer! er veldig interesert i en sånn!.. klarer du å huske d?hehe:)
D.Toft Skrevet November 20, 2006 Skrevet November 20, 2006 hehe, skal huske det. nå er den på vei til meg, men.. hehe, alltid ett men skal bytte motor og gir, holder på å sveise rust nå, håper da at eg får nedi motor og gir straks, sammen med shortshift og rep-sett til hele girstang systemet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå