Kobar Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 Det gjelder en 316 ombygd til 1.8i. Har problemer med at sikringen går hele veien, så da slukker kjørelysene bak, parkeringslys og lys i speedometeret... viss jeg setter i ny sikring så er det lys i speedometeret, og det ene kjørelyset bak, det andre kjørelyset bak og parkeringslysene gløder bare... det er originalt 7.5 sikring. og 15 sikring ryker tvert!!! prøvde med 30 sikring, men da kom det en fæl lukt inn i bilen via varmeapparatet... så det funka ikke... Har hatt problemer med relèene før, det kan vell ikke være noen relè som er ødelagte?? det hele oppstod etter jeg vaske bilen min med høytrykkspyler og skulle ha vekk alle fluer og mygg i fronten på bilen... noen som har erfaringer med dette? takker for svar mvh kai r
Rogern Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 sitat: prøvde med 30 sikring, men da kom det en fæl lukt inn i bilen via varmeapparatet... så det funka ikke... dette er ikke alltid så smart, den lukten er sannsynligvis flere ledninger som smelter sammen. når jeg kjøpte e30en min så lyste baklysa t.o.m med tenningen av. leita og feilsøkte i 2 dager før jeg fant 5 ledninger som var smeltet sammen..
Kobar Skrevet November 17, 2006 Forfatter Skrevet November 17, 2006 hadde besøk av en kompis som er elektriker igår, og han lette ikke lenge for å finne en klyse med ledninger som var brent sammen... så nå funker det fjell....
Kobar Skrevet November 19, 2006 Forfatter Skrevet November 19, 2006 under rattet, ledningene som går inn til relèene til høyre lys framme og bak, og venstre lys framme og bak... det er di to relèene som ligger fremst av hele den bunten av relè som er der... kansje litt rotete skrevet... men hallo?? d er søndag morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå