BMWGUDEN Skrevet November 14, 2006 Skrevet November 14, 2006 noen som vet hvor jeg kan få portet toppen min for ein grei penge? er ein 318i m10 1986mod topp Endret overskriften din - P.I.B
2RE_Racing Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 1. Fornuftige trådnavn/overskrifter - Forsøk å skrive fornuftige og fortellende overskrifter på tråder dere lager! Hjelp!! eller lignende sier ingenting om hva du vil ha hjelp med. Det gjør at mange unødig må klikke seg inn på tråden din, samt at det ikke er sikkert at de som faktisk kan hjelpe deg sjekker den. ...
BMW 2002 Fredrik Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 Jeg vet Oslo sylinderservice gjør det. Ta å ring dem å få et prisoverslag. Har selv hatt toppen min der til trykktesting, plansliping og sliping av ventiler/ventilseter. http://www.sylinderservice.com/
T Y racing Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 jens hannestad(jenspeed) porter topper. skal sies at han er vanvittig treg til tider,men meget dyktig,har portet 3 cosworth topper hos han. tlf:41901088
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå