mOMOe Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 kom over et sted i usa hvor de selger ganske så rimelige overhalingssett til div turboer.. http://www.gpopshop.com/ på internettsiden står det ikke noe om at de sender internasjonalt, men nå når jeg kjøpte ett sett på ebay av de, så var det ikke noe problem. sikkert bare å sende en mail eller noe.. overhalingsettet til garret t3 kom på 730 Nok totalt inkl frakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Billig detta hvor mye tar folk for balansering rundt om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet November 15, 2006 Forfatter Share Skrevet November 15, 2006 det aner jeg ikke.. men merker du løpehjulene før du tar dem av (hvordan de står i forhold til hverandre) og monterer dem sånn dem sto så trengs det ikke balansering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Hehe, ja for det er jo HELT sikkert at de er i balanse før demontering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet November 17, 2006 Forfatter Share Skrevet November 17, 2006 nei det sier jeg ikke.. de fleste turboer er jo dårlig balansert fra fabrikk, men med mindre det er snakk om 500hk +++ racing den skal brukes til så trengs ikke så nøyaktig balansering.. å hvis det er helt feil så får du ta deg en tur til folka på norsk turboservice å lære de et triks eller to da vøtt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet November 17, 2006 Forfatter Share Skrevet November 17, 2006 å en ting til.. før noen bestiller derfra, så husk å måle slitasjen på akselen til løpehjulene.. er akselen slitt så må du ha "oversize" lager og da nytter det ikke å sette på de lagerene som følger med i overhalingskittet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet November 25, 2006 Forfatter Share Skrevet November 25, 2006 da var turboen ferdig.. 731kr + 126 kr toll ga jeg for et komplet overhalingssett.. turboen virket helt tight og fin etterpå. gjenstår bare å se hvor godt den funker i praksis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå