Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morsom ting å ha, men etter min mening er det like greit å ikke kjøpe dette. Jeg har testet det, men ikke i noen BMW.. kanskje det er bedre der enn iMercedes Uansett ikke så rått som folk skal ha det til spør du meg...

Testet også en Audi Allroad 3,0 TDI med skremmende mye mystisk utstyr, deriblant ryggekamera.. nok en ting man ikke trenger.. men stilig var det ( så lenge linsen var fri for skitt)

Skrevet
  BalleKnalle skrev:
Hehe... jo mer teknisk mumbo jumbo, jo mer kan gå galt. Lurer på hvordan en rånete E92 henger sammen om 20 år..

Ja, jeg har tenkt på dette selv også. Det er jo så mye elektronikk som koster skjorta, samt motorrommet på en E92 f.eks. er ikke akkurat en liten pjokk på 18 går oppe i om 20 år for å finne ut hvorfor bilen ikke starter, sliter med bensinpumpe, etc etc etc.. :?

Men... i mitt syn, så får de små børn ihvertfall ganske bra designede biler da ;)

Skrevet
  Deep Dish skrev:
  Hylland skrev:
Alt som ingen andre har er kult!!!

13 i IQ f.eks....!!??? :-k

Går utifrå at du har litt meir i Iq og skjønte ka eg meina... Viss ikkje, så har du sikkert nokon som er med deg om dagene, så du kan ihvertfall skryte over at du har ein venn!!! hehe :)

Skrevet
  Fredrik skrev:
  E46Hazey skrev:

Sleng på noen hellfire raketter i tillegg så er du sjef på veien.

Hehehe... da ikke bare ser du forhindringene om natten, men du kan til og med rydde forhindringene av veien... :lol:

Tror ikke forsvaret blir fornøyd om man kjører rundt med en 7er og nok raketter til å rydde et par tankser av veien :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...