Skautroll Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Nå er det tid for å fyre opp 520`n min med ekstrasprut og tenningsforsinker montert. Men hva trenger jeg av lambda og liknende. er ikke supernøye om det går til helvette, er bare et prøveprosjekt, Så hadde tenkt å nøye meg med en std lambda fra høggern koblet til et multimeter for å lese av blandingen, og lytte etter tenningsbank. Er det helt håpløst å gjøre det så billig eller?? Hva trenger jeg i såfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 hva med vanlig lambda og en A/F måler? tenkte du å høre etter banking med øra? wideband er sef. å forakte, men fungerer nok fint uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skautroll Skrevet November 15, 2006 Forfatter Share Skrevet November 15, 2006 jepp... hadde tenkt å bruke øra ja:P hehe. a/f har jeg sett på. menne finner det ikke i noen butikker. hater å bestille på nett. har kranglet med noen tvilsomme firmaer som fucker opp sendinger og betalinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Ser du bor i ski, har ikke torshov en billig A/F måler? Du skal vite at bankingen starter LENGE før oss mennesker kan høre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skautroll Skrevet November 17, 2006 Forfatter Share Skrevet November 17, 2006 nope, de hadde ikke. har sett det et sted, men kommer ikke i håg hvor. Hmmm... da får jeg stole på af-måleren da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå