Mauro Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 Hei, Jeg å wheelman her på forumet skulle bytte en pære i speedometeret mitt. Det var temp måler som ikke lyste, men da vi byttet, funket det ikke å i tillegg så røyk det ei pære til. Den midterste. Så jeg mistet lyset i turteller også. Hva kan jeg gjøre med dette? Vi prøvde et annet speedometer, å ta funket alle lysene, så er det mulig å fikse mitt gamle? Og hvis jeg må bytte speedometer, kan man få bmw til å stille på hvor langt det har gått, så det blir korrekt med det gamle? Å hvor mye kan det koste ? Var endel spørsmål gitt
Mauro Skrevet November 16, 2006 Forfatter Skrevet November 16, 2006 Bump! Blir så gal av at ting ikke funker
Mr_Sunde Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Skal vere fullt mulig å fikse speedometer. Ang. km stand så er det fullt mulig å endre denne, men om BMW gjør det eller om du må få noen andre til å fikse det er jeg usikker på.
Mauro Skrevet November 16, 2006 Forfatter Skrevet November 16, 2006 Skal vere fullt mulig å fikse speedometer.Ang. km stand så er det fullt mulig å endre denne, men om BMW gjør det eller om du må få noen andre til å fikse det er jeg usikker på. Virker som en helvetes opersajon siden det eletriske i bmw ser ut til å være noe forbanna tull. Hvor burde jeg gå å få det fikset ? Hos en bmw forhandler?
Mr_Sunde Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Viss det ikke hjelper å bytte pærer så er sikkert det enkleste å skaffe seg et brukt speedometer. Sikkert billigere enn å la BMW fikse det.
Mauro Skrevet November 16, 2006 Forfatter Skrevet November 16, 2006 Viss det ikke hjelper å bytte pærer så er sikkert det enkleste å skaffe seg et brukt speedometer. Sikkert billigere enn å la BMW fikse det. Ja, men da blir km standen feil.
Mr_Sunde Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Skal bytte speedo på min på grunn av motorbytte, men jeg kommer ikke til å gjøre noe med km standen. Jeg skal gi beskjed til forsikringsselskap om ny stand og det får klare seg. Uansett så går det jo å endre km stand på speedometeret.
Rotty Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Er det ikke ei slik prinplate bak som er gåen da? dette skjedde på e30 min, printplata var def\kortslutta så pærene røyk og ting virka ikke helt bra, men etter plata va bytta hadde jeg ikke noe problem med det.
Mauro Skrevet November 16, 2006 Forfatter Skrevet November 16, 2006 Er det ikke ei slik prinplate bak som er gåen da? dette skjedde på e30 min, printplata var def\kortslutta så pærene røyk og ting virka ikke helt bra, men etter plata va bytta hadde jeg ikke noe problem med det. Hvor mye koster det for ny prinplate? Og er det noe jeg kan fikse selv?
Rotty Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Den er ganske dyr, er ikke sikker på pris men jeg sjekk hva det koster eve kansje noen her kan selge ei til deg men sjekk først at den er okey. så du ikke kaster bort penger unødvendig.. er jo ikke sikkert at det er den men absolutt verdt å sjekke det å..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå