Hankook Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Jeg har en 12" BM sub hjemme, å lurer på hvor bra denne er, og hvor stor forsterker jeg bør ha evt. hvilken forsterker. Det som står på subben står bakpå subben: SPL PRO 700Watts 140oz.magnet 2.5in.Voice coil ASZ-W12 4ohm BM BOSCHMAN by BMBOSCHMAN AUDIO LABS Mandelton. Pennsylvania 4ohm impedance load Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Er ikke Boschman et Clas Ohlson produkt? Klinger ikke helt bra det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 15, 2006 Forfatter Share Skrevet November 15, 2006 Er ikke Boschman et Clas Ohlson produkt? Klinger ikke helt bra det... Subben er ikke kjøpt på clas ohlson, den ble handlet inn i en butikk i Finland som også solgte kicker r.f. og andre kjente merker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Søkte litt og fant denne: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4 ... t=boschman Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 16, 2006 Forfatter Share Skrevet November 16, 2006 Men som sagt er ikke denne subben å finne tilsalgs på clas ohlson. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 www.bsbildeler.no minnes jeg fører Boschmann forsterkere. Kanskje de da har kjennskap til dette produktet også. Kan jo sende en mail eller ringe dem og høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 16, 2006 Forfatter Share Skrevet November 16, 2006 www.bsbildeler.no minnes jeg fører Boschmann forsterkere. Kanskje de da har kjennskap til dette produktet også.Kan jo sende en mail eller ringe dem og høre. Takker For sende dem en mail å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 clas førte boschmann høytalere og forsterkere, vet ikke om dem gjør det nå lengre http://www.clasohlson.no/Product/Catego ... 206;251122 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå