Dirty Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 heij. kjøpte meg noen ANGEL EYES RINGER fra maxam tuning. greit nok det satt de på bilen, og de lyste ikke i det heletatt om dagen osv, men så etter 1 uke ca så har 2 stk ringer streika og jeg får ikke liv i de! er det meningen at det er 1 ukes lekketøy? har lest at flere har streika for folk. dette er vel en garantisak? kjøpsloven sier vel 2 år? takk på forhånd
Ellingsen B. Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Her har du rett til å bytte. Hørt mange klage på den butikken gitt..
Dirty Skrevet November 16, 2006 Forfatter Skrevet November 16, 2006 ja har sendt mail til de nå! Hei. Jeg kjøpte 12. oktober et sett med blå Angel Eyes ringer, (varenummer 11-ML020B), til 498,- kroner pluss porto på 200,- kroner. To av disse har nå sluttet å lyse. Jeg trenger derfor en adresse som jeg kan sende tilbake ringene til. Mvh Kim Andre Håland
Ågedal Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Kom å kjøp mine angel,så kan du få deg noen ordentlige noen..Billig Billig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå