BMWGUDEN Posted November 16, 2006 Posted November 16, 2006 noen som vett ei forklaring av hvordan man gjør dette? og hvor man skal slipe/bore eller va man nå gjør takker på forhånd for svar håper det er noen som kan hjelpe meg me dette
propan Posted November 16, 2006 Posted November 16, 2006 Ikke gjør det-du vil mest sannsynlig gjøre vondt verre. Det du kan gjøre er å polere eksos kanalene glatte og få vekk alle støpekanter så lufta får minst mulig motstand. Du kan slipe vekk alle støpekanter etc på innsug også men ikke poler-da vil bensin dråpe seg. Da får du bedre fløde og billige hk.
oddis Posted November 16, 2006 Posted November 16, 2006 Prøv deg ihvertfall på en gammel og ubruklig topp først. Her er litt lesestoff: http://www.sa-motorsports.com/diyport.shtm http://www.centroidcnc.com/cylinder_head_cnc.htm
dunderdo Posted November 16, 2006 Posted November 16, 2006 Prøv deg ihvertfall på en gammel og ubruklig topp først.Her er litt lesestoff: http://www.sa-motorsports.com/diyport.shtm http://www.centroidcnc.com/cylinder_head_cnc.htm Rå den maskina da. Se video her http://www.centroidcnc.com/cncvideo/vid ... ylhead.htm
Muren Motorsport Posted November 16, 2006 Posted November 16, 2006 Ikke gjør det-du vil mest sannsynlig gjøre vondt verre.Det du kan gjøre er å polere eksos kanalene glatte og få vekk alle støpekanter så lufta får minst mulig motstand. Du kan slipe vekk alle støpekanter etc på innsug også men ikke poler-da vil bensin dråpe seg. Da får du bedre fløde og billige hk. legge vekt på å KUN polere eksos! ikke ta vekk gods! går greit å "kvesse" litt ventilstyringa viss den stikker nedi eksosporten.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now