Arnefles Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Vet dette har vært oppe MAANGE ganger,men prøver i igjen. Hang meg på en tråd her,men finner den ikke igjen... Noen som kan hjelpe meg med en fremgangsmåte å bytte viften på? Og finnes det mange typer eller bare 2.typer vifte? Jeg har en 320ia-95 med 2-sonet klima.
ChrZZ Skrevet November 22, 2006 Skrevet November 22, 2006 Kjøp deg Haynes og de andre rep.bøkene. Står der. Enklere får man det ikke Mange av de andre som har slitt her, har da bare hatt vanlig luft, og ikke AC. På AC, så er det bl.a. to skovler. Kan være vanskeligere da gitt.
Arnefles Skrevet November 22, 2006 Forfatter Skrevet November 22, 2006 Ok,muligens bra tips det. Men er det fargebilder der? Har nemlig et par til bobla mi og der er det veldig mørke bilder+sort/hvitt.
ChrZZ Skrevet November 22, 2006 Skrevet November 22, 2006 Er nok dessverre ikke farver nei. Da hadde nok dem bøkene kostet...tja...4-5 ganger mer? Er jo også trykket på, ihvertfall kjennes ut, resirkulert papir ifra Grandiosa
Arnefles Skrevet November 22, 2006 Forfatter Skrevet November 22, 2006 Ja,har merket det.Er relativt uklare bilder der! Men er vel nok til at jeg skal kunne finne ut dette vifteproblemet da...
Mr.Plow Skrevet November 22, 2006 Skrevet November 22, 2006 Vill absolutt ikke oppfordre til brudd på opphavsrett, men her ligger endel haynes og bentley manualer til de fleste bmw modeller. http://hosting.data.bg/bmw/BMW/E-Books/ NB! Hvis du finner noe nyttig, så kjøp boken istedenfor.
Quattrokiller Skrevet November 22, 2006 Skrevet November 22, 2006 Stikk innom Alf Lie. Han forklarer deg hvordan du gjør det på 2 minutter.
Arnefles Skrevet November 27, 2006 Forfatter Skrevet November 27, 2006 Snakker ikke med den mannen mer,etter MEGET DÅRLIG erfaring! (les eget Alf Lie-innlegg).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå