Gå til innhold

bygge om fra 320 til 325 E30

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, har nå en 320 e 30, skal ha nedi en 2.5.. men, det er en ting eg lurer på, på hovedstikket i motorrom, der er den en litt tykk blå ledning, går fra hjernen, og på utsiden av hovedstikket.. den er liksom inni den tykke pølsen med ledninger, på begge sider av stikket... men synlig med stikket... er dere me? og da er spørsmålet mitt: hva er denne til?

Skrevet
fra E30 mk1.:)

Hm er det noe som heter mk1 innen bmw e30?

mulig å få lagt ut ett bilde® av den ledningen?

er en slik blå en på ledningsnettet mitt her å fra hjernen men den brukes ikke til noe, ledningsnett er lett modda for å passe e21 da.

Skrevet

sånn ledning har jeg og, lyseblå. mener å huske den går til dynamo?

anyway, 320'en din og den b25'en du har har forskjellig motorstyring da. vet ikke om det har noe med saken å gjøre, men b25 kjører hvertfall på motronic, mens b20 har LE-Jetronic

Skrevet

husk du må ha girkasse med di 2 følerne på.. d viste ikke jeg:P så jeg måtte ut med motoren igjen. husker at det kommer noen kabler ut av jærnen med plugg. den skal i en annen plugg som går vidre til motoren. vist jeg ikke husker helt feil går den kabeln til ett rele som står på sia lmm jeg kan sjekke på min bil nå,

Skrevet

har motor og gir og mellomaksling..

E30 mk1 er dem med stående ryggelys, og mk2 er dem med facelift og liggendes ryggelys.. (i midt hode) :D skal sjekke om den går på dynamo, om den gjør det, hvor kan jeg da kople den ledningen?

skal prøve på bilder.. det er en enleder..

Skrevet

og har med alle releene.. alt er festet på motor.. eneste løse kontakter er hovedstikket og + kabelen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...