BMW_POWER Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 hei noen som vet om det bare er og skru av sveivemekanismen og sette på motor og bryter så funker det.. ligger kabler opp men jeg har manuelt nå.. anyone? eller er det en mye større opperasjon?
BMW_POWER Skrevet November 21, 2006 Forfatter Skrevet November 21, 2006 ingen som har erfaring med dette? merkelig..
Jim R J Skrevet November 29, 2006 Skrevet November 29, 2006 hasse en 88 520 med man soltak der manglet alt av ledninger måtte legge opp nye ,men det var greit . motor er bare å skru fast .eneste bryter sitter jo i taket . men det fungerte ikke for det . under baksetet sitter det en svart avlange bokks+ en blå (tror jeg det var) (rele) den svarte boksen sto det en masse tall og (Low) på. den måtte jeg bytte ut med en det stod (Full) på måtte ta ned taktrekket får å trekke ledningen bakover ,for denne skal oxså til en kontakt under baksetet .men den kontakten ligger klar ,så det er bare å kobble inn ledningen som du har lagt opp fra motoren til luka .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå