kristom Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Naar man bygger inn skjerm i midtkonsollen paa E36, nede ved klokka. Hvor stor skjerm bruker man da? 7"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet November 16, 2006 Share Skrevet November 16, 2006 Jepp. 7". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 er ingen fasit. kommer an på hvor mye gods som er rundt skjermen. er det en billig skjerm med mye plastikk så må du demontere den og evnt støpe den inne i midtkonsollen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Da jeg hadde dette opplegget i min e36 brukte jeg en 7" skjerm fra Cube. Der fulgte det med en innfestningsramme, så den passet perfekt inn i midtkonsollen. Men med cd spiller, skjerm og dvdspiller syntes jeg det ble litt for tungvint. Veldig "clean" look da. og pent er det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristom Skrevet November 19, 2006 Forfatter Share Skrevet November 19, 2006 Hva kostet denne Cube skjermen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Her er den pakka jeg hadde http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=527 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristom Skrevet November 21, 2006 Forfatter Share Skrevet November 21, 2006 Men disse 7" Pyle skjermene? Er det god innsynsvinkel på disse? Ser man det godt fra passasjersetet på E36? Er det touch screen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 tror du tenker litt feil, viss du monterer skjerm foran for at de bak skal se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristom Skrevet November 21, 2006 Forfatter Share Skrevet November 21, 2006 Er det ikke nødvendigvis et passasjersete foran da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet November 21, 2006 Share Skrevet November 21, 2006 håhå jo selvfølgelig! meg som tenker meg:) midtkonsollen er vinklet mot fører, så du må justere det litt selv... med mindre det er en glare skjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Jeg har også hatt en 7" skjerm fra cube. Innsynsvinkelen er god og det er ikke noe problem å se skjermen fra hverken bak eller passasjerside foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 22, 2006 Share Skrevet November 22, 2006 Sjekk "Gjør det selv" under teknisk: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=27319 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå