Stian Skrevet November 17, 2006 Skrevet November 17, 2006 Eg har ein som ikkje er chippa da. Er du int?
ChrZZ Skrevet November 17, 2006 Skrevet November 17, 2006 Jeg har en som er chippet og med en 60GB intern harddisk i. Er dessverre ingen spill på den, men har fyllt den med ca 7000 MP3-er (kan fjernes). Er med bl.a. mediacenter software, og normalt dashbord, pluss annet snadder. Kan også startes uten chip osv osv. Kan evt følge med en trådløs håndkontroller. Hvordan er tilstanden på mobilen? Følger med kvittering? Synlig brukt? Etc etc.. Hvor holder du til?
CEJ Skrevet November 18, 2006 Forfatter Skrevet November 18, 2006 Eg har ein som ikkje er chippa da. Er du int? hva følger med x-boxen da? av kontroller, spill, etc... hvor gammel er den, og i bra stand?
Stian Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 Det følger med 2 kontrollar. kompositt og component kabel. 5-6 spel. Den er vell ca 2 år gammal, men brukt i kun 25 timar. Sikkert ikkje det ein gang. Heilt 100% strøken i org eske. Spel er det Halo 2, James Bond 007 ++. Giddar ikkje opp på lofte å sjekke enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå