Gå til innhold

Finest styling?

BreitBau
 Share

Anbefalte innlegg

Hellu Norges største BMW forum.

Tiden er inne for "oppussing". I den forbindelse har jeg fått for hånden 50 000 til styling og lakkering(nåværende budsjett). Tar lakken i sverige så blir det blilligere. Stylingkomp er jo ikke værst på sine priser. Uansett så trenger jeg litt hjelp. Greier IKKE bestemme meg for hvilket kitt jeg skal velge. Har litt lyst på Infinity II Wide body kittet, med e46 m3 fanger (som i Rieger katalogen). Men er veeeeeldig åpen for andre forslag. Har leita og leita på ALLE mulige sider å sett FOR mye fint. Trenger litt forslag liksom. En dytt i "riktig" retning. Og til originalpolizei, og m3 entusiaster. GLEM DET. Det samme kan sies til ALLE som vil bmw-nyrere skal endres noe mer enn til 97- facelift, og de som liker monsterfangere. Det blir MINST ett infinity kitt. Helst wide body også. Problemet er bare at jeg har inntrykket "alle" har infinity. Såg FOR mange på Gatebil juli.

Kittet:

Det skal være clean, vingen skal ikke være for stor, må absolutt ike ha det. Helst tåkelys, og koste mellom 15000-20000. Kan gå litt over. Kan gå litt under.

Og for all del, jeg tar også i mot enkeltforslag, så tar vi bare en diskusjon på hva som passer sammen :P

Jeg VET alle der ute har meninger. Så kom an. Dette kan bli nyttig for flere enn meg.

Edit: Kanskje litt smart å si det er en E-36 Sedan :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah du har helt rett. Infinity 2 wide body er sykt fint. Og det er vel ikke såååååå mange som har wide body heller. Uansett så er det 50 lapper til styling OG lakk. Seidl sitt kitt er njudelig.. men i vel overkant litt dyrt.

Som sagt, kan gjerne gå over 20 000, men og skal gjør emesteparten av forarbeid til lakk selv, men trenger fortsatt penger til en enkel lakk.

Har planer om faktisk å beholde Diamantsvart og muligens spe på med litt pearls / flakes, og mulig også noe dekor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævelig fete kit begge to, men jeg tror jeg hadde valgt Infinity 2. Gir bilen et "kraftig" utseende, du føler på en måte at "Denne bilen her går fort og bra" om du skjønner hva jeg mener. Det gir rett og slett mere "racelook", mens Seidl gir mere eksklusiv/dyr bil inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja. Tror jeg har vært gjennom hele nettet nå, og finner ikke noen andre kitt som er clean. Gidder ikke ha noe som forandrer totalt bilen å får den til å se ut som noen av de utkastene som bmw-designerene kasta før de til slutt kom frem til den njudelige e-36'en. Hmmf.. Men allikvel syns jeg liksom ikke at Infinity II stylingen "gir" nok. Kunne ønske den var LITT mer radikal. Bare bittelittegrann..

Velvel. Kombinerer litt selv, og har kommet frem til at Infinity II Wide body Kittet, med E-46 M3 fangeren med cuplepper, og M3GT vingen. På panseret kunne jeg tenkt meg to små luftinntak på hver side, og KANSKJE ett lite "show-hull" i glassfiber midt over M50 sekseren. M3 speil har jeg, facelift grill har jeg. M-lister skal kjøpes. Har lyst på M-tech riller i fremskjermene, men er litt usikker. Bensinlokket skal fylles ut og byttes med racing lokk.

Bilen skal være Diamantschwartz mettalic med pearls i, og med alt dette håper jeg på å beholde bilen så clean og diskre som mulig, men at den allikvel vekker oppsikt. Det eneste som er synd med det her er at det er alt for mange som har gjort det før meg :( Men desverre har de fleste fabrikanter sluttet å produsere flere stylingkitt til E-36, så per i dag er vel det eneste kittet som er "wow" produkt, Seidl Widebody E-46 conversion kittet.. Gi tilbakemeldinger.

Prosjekttråd blir åpnet i julen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...