BreitBau Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Hellu Norges største BMW forum. Tiden er inne for "oppussing". I den forbindelse har jeg fått for hånden 50 000 til styling og lakkering(nåværende budsjett). Tar lakken i sverige så blir det blilligere. Stylingkomp er jo ikke værst på sine priser. Uansett så trenger jeg litt hjelp. Greier IKKE bestemme meg for hvilket kitt jeg skal velge. Har litt lyst på Infinity II Wide body kittet, med e46 m3 fanger (som i Rieger katalogen). Men er veeeeeldig åpen for andre forslag. Har leita og leita på ALLE mulige sider å sett FOR mye fint. Trenger litt forslag liksom. En dytt i "riktig" retning. Og til originalpolizei, og m3 entusiaster. GLEM DET. Det samme kan sies til ALLE som vil bmw-nyrere skal endres noe mer enn til 97- facelift, og de som liker monsterfangere. Det blir MINST ett infinity kitt. Helst wide body også. Problemet er bare at jeg har inntrykket "alle" har infinity. Såg FOR mange på Gatebil juli. Kittet: Det skal være clean, vingen skal ikke være for stor, må absolutt ike ha det. Helst tåkelys, og koste mellom 15000-20000. Kan gå litt over. Kan gå litt under. Og for all del, jeg tar også i mot enkeltforslag, så tar vi bare en diskusjon på hva som passer sammen Jeg VET alle der ute har meninger. Så kom an. Dette kan bli nyttig for flere enn meg. Edit: Kanskje litt smart å si det er en E-36 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Det er bare et kit som passer til E36. M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Full m-tech styling og en FEIT lakk Cleant og nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Siden du IKKE vil ha E36 M3 styling så hadde jeg gått for Seidl wide body kittet hvis du har 50 lapper å bruke. Klart fineste av sånne kitt syns jeg. Hvis ikke seidl passer til sedan hadde jeg vel gått for infinity to stylingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 17, 2006 Forfatter Share Skrevet November 17, 2006 jah du har helt rett. Infinity 2 wide body er sykt fint. Og det er vel ikke såååååå mange som har wide body heller. Uansett så er det 50 lapper til styling OG lakk. Seidl sitt kitt er njudelig.. men i vel overkant litt dyrt. Som sagt, kan gjerne gå over 20 000, men og skal gjør emesteparten av forarbeid til lakk selv, men trenger fortsatt penger til en enkel lakk. Har planer om faktisk å beholde Diamantsvart og muligens spe på med litt pearls / flakes, og mulig også noe dekor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Har ikke greie på hvor mye det kittet koster, men Seidl syns jeg du bør gå for . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 17, 2006 Forfatter Share Skrevet November 17, 2006 Blir litt lite penger igjen te lakkering da.. koster rundt 45 store nå for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunspec Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Jævelig fete kit begge to, men jeg tror jeg hadde valgt Infinity 2. Gir bilen et "kraftig" utseende, du føler på en måte at "Denne bilen her går fort og bra" om du skjønner hva jeg mener. Det gir rett og slett mere "racelook", mens Seidl gir mere eksklusiv/dyr bil inntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Kan skaffe det for ca 40 Det er med alt..Lykter, panser,skjermer,frontfanger,bakfanger,sideskjermer,skjørt,++++ Da har du jo 10k til lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Et Zeemax widebodykit til E36 synes jeg er pent... Kombinert med en pen M-front har du noe som skiller seg ut men fortsatt er veldig cleant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 17, 2006 Forfatter Share Skrevet November 17, 2006 jah.. hadd jeg bare hatt coupe.. *sukk* men men.. er vanskelig å finne skikkelig breddekit til 4 dørs serru.. skulle nok sveisa igjen bakdøra ;P.. blitt Norges første hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Er flere som har bygd om Audi 90 til URQuattro bredding til tross for fire dører, så det er ingen hindring.. Kun endel mer jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 17, 2006 Forfatter Share Skrevet November 17, 2006 bumper denne jeg.. Litt til må vel kunne sies?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Et Zeemax widebodykit til E36 synes jeg er pent... dette har jeg!!! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 18, 2006 Forfatter Share Skrevet November 18, 2006 jaja. Tror jeg har vært gjennom hele nettet nå, og finner ikke noen andre kitt som er clean. Gidder ikke ha noe som forandrer totalt bilen å får den til å se ut som noen av de utkastene som bmw-designerene kasta før de til slutt kom frem til den njudelige e-36'en. Hmmf.. Men allikvel syns jeg liksom ikke at Infinity II stylingen "gir" nok. Kunne ønske den var LITT mer radikal. Bare bittelittegrann.. Velvel. Kombinerer litt selv, og har kommet frem til at Infinity II Wide body Kittet, med E-46 M3 fangeren med cuplepper, og M3GT vingen. På panseret kunne jeg tenkt meg to små luftinntak på hver side, og KANSKJE ett lite "show-hull" i glassfiber midt over M50 sekseren. M3 speil har jeg, facelift grill har jeg. M-lister skal kjøpes. Har lyst på M-tech riller i fremskjermene, men er litt usikker. Bensinlokket skal fylles ut og byttes med racing lokk. Bilen skal være Diamantschwartz mettalic med pearls i, og med alt dette håper jeg på å beholde bilen så clean og diskre som mulig, men at den allikvel vekker oppsikt. Det eneste som er synd med det her er at det er alt for mange som har gjort det før meg Men desverre har de fleste fabrikanter sluttet å produsere flere stylingkitt til E-36, så per i dag er vel det eneste kittet som er "wow" produkt, Seidl Widebody E-46 conversion kittet.. Gi tilbakemeldinger. Prosjekttråd blir åpnet i julen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå