Gå til innhold

Forskjellig front på div. e46?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det stor forskjell i fronten på e46 sedan, coupe og touring??

Har M-Tech fanger som eg kjøpte noen "ACS SPLITTERS" til, men disse passer ikke helt...???

Og det skulle være garantert passform. Kan eg ha fått til Coupe eller noe? Har Touring selv. :?:

Skrevet
M Tech II frontene er kliss like på Coupe, Touring og Sedan. Så da har du kanskje gjort noe "galt"? :)

Ok, hva med M-tech I fanger da? er den "nesten" lik?

Og fronten generelt da? panser, skjermer osv. stor forskjell her? M3??

Skrevet
M Tech II frontene er kliss like på Coupe, Touring og Sedan. Så da har du kanskje gjort noe "galt"? :)

Ok, hva med M-tech I fanger da? er den "nesten" lik?

Og fronten generelt da? panser, skjermer osv. stor forskjell her? M3??

kjenner ikke den så godt.. men er jo Mtech II du har om det er din bil som er avbildet i navnet ditt :)

du har skrudd hull og sånn? litt komplisert å montere syns jeg.. for å få det nøyaktig.. bare sett på en som gjorde det :)

Skrevet

men er jo Mtech II du har om det er din bil som er avbildet i navnet ditt :)

Er den bilen ja.

du har skrudd hull og sånn? litt komplisert å montere syns jeg.. for å få det nøyaktig.. bare sett på en som gjorde det :)

Har ikkje montert enda, bare holdt de opptil for å se, og de passer liksom ikkje heilt... men med litt tillpassing så går det seg vel til :wink:

Skrevet
men er jo Mtech II du har om det er din bil som er avbildet i navnet ditt :)

Er den bilen ja.

Har ikkje montert enda, bare holdt de opptil for å se, og de passer liksom ikkje heilt... men med litt tillpassing så går det seg vel til :wink:

aha, skal passe perfekt ja :) har en kamerat som har hatt det på 3 biler.. To Touring og 1 coupè :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...