Gå til innhold

vegavgift og forsikring


Bimmerhansen
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg regner med da du fikk forsikring, at du ikke bare gikk til ditt forsikringsselskap og sa:

"Du! Meg! Forsikring! Bil! BMW! 320i! 1988! Gjøvik! Nå!"

Det er langt langt flere unike og individuelle kriterier som bestemmer -din- forsikringspris.

Kort fortalt: dette er noe du må høre med de forskjellige selskapene.

Ta deg en ringerunde rundt til:

Gjensidige, If, Postbanken, Terra, osv osv. Setter du av en time på dette, så har du nok fått svar på det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva vegavgiften er på? når kommer den?

Jeg betaler 2900kr i året i forsikring med delkasko. Noen som ha bedre pris? viss ja hvor?

bil- Bmw 320i 1988

¨

hvor har du forsikret bilen din? hvor mange prosent? gammel?my ekjørelengde?

jeg har samme bil 87 modell og betaler ca7500 i året med delkasko.. jeg har dyr forsikring nå siden det hastet å få forsikring for nesten et år siden..men syns det var billig egentli..altså det du betaler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei stakkars betaler du hele 2900 kr i året med delkasko.. da har du gått på en smell også jeg som bare betaler 10044 kr i året med 16000km kjøre lengde på min 320i -86mod, og det er bare ansvar/ulykke! :(

Hehe... alt går på bonus :) Selv har jeg 3200 i året på 86 325i med delkasko...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei stakkars betaler du hele 2900 kr i året med delkasko.. da har du gått på en smell også jeg som bare betaler 10044 kr i året med 16000km kjøre lengde på min 320i -86mod, og det er bare ansvar/ulykke! :(

Hehe... alt går på bonus :) Selv har jeg 3200 i året på 86 325i med delkasko...

hvor har du forsikret din bil? hvor gammel er du? mye bonus?kjørelengde? høres veldig billig ut til å være for hele året..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei stakkars betaler du hele 2900 kr i året med delkasko.. da har du gått på en smell også jeg som bare betaler 10044 kr i året med 16000km kjøre lengde på min 320i -86mod, og det er bare ansvar/ulykke! :(

Syt og klag, betaler ca 20K i året for kasko, 16000km, på en '97 520i...slå den... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei stakkars betaler du hele 2900 kr i året med delkasko.. da har du gått på en smell også jeg som bare betaler 10044 kr i året med 16000km kjøre lengde på min 320i -86mod, og det er bare ansvar/ulykke! :(

Syt og klag, betaler ca 20K i året for kasko, 16000km, på en '97 520i...slå den... :roll:

Øhm.. du vet at det er forskjell på ansvar/ulykke forsikring og full kasko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei stakkars betaler du hele 2900 kr i året med delkasko.. da har du gått på en smell også jeg som bare betaler 10044 kr i året med 16000km kjøre lengde på min 320i -86mod, og det er bare ansvar/ulykke! :(

Syt og klag, betaler ca 20K i året for kasko, 16000km, på en '97 520i...slå den... :roll:

Øhm.. du vet at det er forskjell på ansvar/ulykke forsikring og full kasko?

Hvis det var meg du sikta til så ja, selvfølgelig vet jeg forskjell... Var mere pengene jeg tenkte på. 10K i kun ansvar er drøyt nok, men jeg betaler fortsatt det dobbelte så lenge vi unngår kræsj... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... okei, men hvor lenge må jeg ha forsikringen før den begynner å synke i pris?

Er 18, blir 19 i år.. i februar har jeg hatt forsikringen i 1 år.

Vurdere å bare si opp forsikringen og heller bruke pengene i et år elns på å pusseopp og shine biln :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...