Gå til innhold

Bmw 325i e30


Mr.Dreng
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men får du fjærer som er lavere enn 60\40 ??

du kan jo kjøpe deg komplett luftfjæring med div styreenheter hehe da hadde jeg skulla komme og titta på :lol:

trur du kan få noen som er 40-40 men da er det 0 kjørekomfor, gå for justerbart hele veien, da er det mange forskjellige valgmuligheter + justering av stivelse :wink:

trenger ikke koste skjorta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justerbart er konge:D

Blir nok det til neste vinter hehe :P

Jepp skal ha selv på wankelprosjekte, kw trur jeg men er mye fint og brukendes å finne til E30 :lol:

SRY OT.

men er du oppvokse i larvik?

bodde der noen år etter jeg flytta fra stavern, stefaderen og modern bor i larvik enda.

Knall plass,savner virkelig den kanten av landet. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du vil att den fronytleppa di skal overleve så ville jg ikke gått for mer enn 60/60 senk. har d på min nå med bilstein sprint b12 dempere og det er heftig på veien og mer enn brukbart på bane kan du si. har også alpina front på min og den har fått ett par sprekker av no fordømte brosteins fartsdempere. får ny leppe nå da heldigvis i karbon og kevlar:P

mvh

thorbis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du vil att den fronytleppa di skal overleve så ville jg ikke gått for mer enn 60/60 senk. har d på min nå med bilstein sprint b12 dempere og det er heftig på veien og mer enn brukbart på bane kan du si. har også alpina front på min og den har fått ett par sprekker av no fordømte brosteins fartsdempere. får ny leppe nå da heldigvis i karbon og kevlar:P

mvh

thorbis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gamle BMWn min(se lenger opp, den grønne) var veldig lav! Jeg vi ha den så lav som mulig hehe!

Det som er kunsten med lav bil er å kjøre den! Man kan ikke kjøre den som en "normal" bil.Man må ta en sving over en fartsdum og man må følge med på veien at det ikke ligger en stein der. Skal man senke bilen så enten eller hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den grønne bilen du hadde. har vært min kompis sin å. i Brønnøysund.

Bunnpanna på den bilen har vårti heiset opp med noen cm..

jeg syns den vart kjøp for alt for mye jeg. hehe siden den ikke gikk ant å registreres igjen etter den har vårti banerigget. pluss pluss masse feil med bilen mens han hadde den. han skrudde meir på bilen en han kjørte med den.

men jævlig bra farge valg på bilen. fin med 88front med is leppa.

det er bilde av den bilen og min bil i bmw CCN sitt blad i fra mo i rana pusse treffet i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en grei bil det! Jeg solgt den til han i Brønnøysund. Så den til salgs for 30 for ikke lengesiden. Han som hadde den før meg, når han hadde den, var den strøøøken! Men så kjøpte jeg den litt "shabby" hehe.

Når den ble ferdig buyd så den sånn ut :

b4uha0.jpg

Står ved siden av Be4you BMW m3`n til Ruud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...