Azzido Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 hei! Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med hvor noen av mine gamle bmw'r befinner seg fortida? Legger ved bilde: 92 325i Coupe regnr: AJ43846 Solgte denne til en unggutt i Halden, om den er der fortsatt eller solgt igjen veit jeg ikke. 94 325icab regnr: BP28476 Sist jeg hørte noe var den på Voss, går nok med original mtech front nå etter hva jeg så fra bilder som ene eiern sendte meg. Om noen er intr i mere bilder og specs på bilene så finner dere det på Http://www.azzido.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 ring biltilsynet og vips, har du finni det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 eller politiet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Kan ikkje huske å ha sett den caben på Voss, men kan ringe ein kompis å spørre om den går på Voss dersom du er interessert i å finne det ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 18, 2006 Forfatter Share Skrevet November 18, 2006 Kan selvfølgelig både ringe biltilsyn og politi. men de an sjelden svare på hvordan bilene ser ut nå, stand osv. Dette som hadde vært litt intr å vite Hylland: hadde vært fint om du ville ha sjekka det opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 hei!Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med hvor noen av mine gamle bmw'r befinner seg fortida? Http://www.azzido.no Halla, takk for sist . Solgt Integra'en og endelig kjøpt deg bimmer igjen nå? bakhjulstrekk eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 18, 2006 Forfatter Share Skrevet November 18, 2006 Hei igjen ja Var vel deg jeg lånte integran ut til på Ingjerstrand så du skulle slutte å tro at 525 rocka gata mot alt av japse med samme antall hk? =) Ja solgte Integran pga at jeg mista lappen i sommer som var... litt stor fart i følge politiet Ellers så må jeg si at jeg hadde det vel så morro med fwd som rwd. Men kan ha noe med hvordan integran var satt opp samtidig som jeg kjørte på toyo slicks. Men er ihvertfall tilbake på gamle trakter og klar for ett nytt prosjekt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 AJ43846: Sist godkjent: 05.07.2006 BP28476: Sist godkjent: 07.09.2006 Så begge biler lever iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Du har sikkert gått glipp av denne tråden her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=141481 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 18, 2006 Forfatter Share Skrevet November 18, 2006 off, veit han som eier den vil slite med å kopiere fargen ihvertfall... Skikkelig mix med en ditt av datt og en dæsj av ditt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Stilig palle du fikk Azzido Sånn vil jeg og ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Hei igjen ja Var vel deg jeg lånte integran ut til på Ingjerstrand så du skulle slutte å tro at 525 rocka gata mot alt av japse med samme antall hk? =)Ja solgte Integran pga at jeg mista lappen i sommer som var... litt stor fart i følge politiet Ellers så må jeg si at jeg hadde det vel så morro med fwd som rwd. Men kan ha noe med hvordan integran var satt opp samtidig som jeg kjørte på toyo slicks. Men er ihvertfall tilbake på gamle trakter og klar for ett nytt prosjekt igjen. Stemmer det vettu Artig liten bil å kjøre den ja hehe Skal du trimme 318is eller bare style? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Stilig palle du fikk Azzido Sånn vil jeg og ha! Schvæææær lypsyl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet November 26, 2006 Forfatter Share Skrevet November 26, 2006 Hei igjen ja Var vel deg jeg lånte integran ut til på Ingjerstrand så du skulle slutte å tro at 525 rocka gata mot alt av japse med samme antall hk? =)Ja solgte Integran pga at jeg mista lappen i sommer som var... litt stor fart i følge politiet Ellers så må jeg si at jeg hadde det vel så morro med fwd som rwd. Men kan ha noe med hvordan integran var satt opp samtidig som jeg kjørte på toyo slicks. Men er ihvertfall tilbake på gamle trakter og klar for ett nytt prosjekt igjen. Stemmer det vettu Artig liten bil å kjøre den ja hehe Skal du trimme 318is eller bare style? Blir i førsteomgang trim tror jeg... ferdig styla er den jo. men følg tråden min her isteden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå