Stian Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid ... 9378425904 Stakkars bil. Edit: Viktigt å sjå heile filmen. Jævla idiotar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Jeg sko pokker meg kaldkvelt de forbanna polakkene! EDIT: Hvis det er polakker da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Den er lagt ut tidligere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet November 17, 2006 Forfatter Share Skrevet November 17, 2006 Hmm. Okay. Var nesten sikker på deg og. Jaja. Beklagar repost. Men eg har ikkje sett den før da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Hmm. Okay. Var nesten sikker på deg og. Jaja. Beklagar repost.Men eg har ikkje sett den før da.. Ser du noe film da Stian? Skal brenne ut URO nå jeg og fyre opp prosjektoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet November 17, 2006 Forfatter Share Skrevet November 17, 2006 Jepp. Såg U571 før 10 gang før i dag. Koseleg med 2xPB12 plus2 da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Ja det vibrerer vel litt i veggene av de!? Synkeminene høres vel? Jeg har 2 stk Xtz subber jeg nå! Fungerer godt til et rom 12kvm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Faen for ein idiot av ein polakk! Sånne sku hatt i reva med ØKS! Helvetes idioter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Bilen er sikkert stjålet fra Norge bare etpar uker tidligere. Slike biler er vel jævlig dyre i polen, ettersom jeg har forstått. Og de østblokk-bondetampene ser ikke ut til å ha råd til å kjøpe noe slikt bare for å burne istykker. http://www.grapheine.com/bombaytv/play_ ... id=1768489 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 17, 2006 Share Skrevet November 17, 2006 Fy F**n kjente på hele meg at jeg ble forbanna når jeg så den filmen. kunne han ikke heller burnet på lavere turtall og med pause så hadde ikke bilen brent. Forbanna "polakk(er)" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 huff sånne oisky polsky'r skulle vært denkt litt.. gjøre noe sånt.. greit at bilen ikke var så veldig fin.. men huff a gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg