325demon Skrevet November 17, 2006 Skrevet November 17, 2006 hei.. bare lurte på en ting... har kjøpt bil med rust i a stolpe, hjulbuer bak og en del i gulvet, hva tror dere det vil koste å fikse dette?(svart) bare sånn ca... og hvor er a stolpe? det er ikke kvelden for bilen dette her? alt går vel ann å fikses... takker for svar...
mOMOe Skrevet November 17, 2006 Skrevet November 17, 2006 pris på rustsveisinga tør jeg ikke svare på.. men a stolpene er de fremste stolpene som holder taket oppe
javewl Skrevet November 17, 2006 Skrevet November 17, 2006 Alt etter grad av rustangrep. Men er det såpass at det må sveises på alle desse plassene bør du får bilen ganske billig dersom det skal lønne seg. A-stolpen skiller frontruten og venstre sidevindu (når du sitter inne i bilen) Da må du nok ut me frontruta også
javewl Skrevet November 17, 2006 Skrevet November 17, 2006 pris på rustsveisinga tør jeg ikke svare på.. men a stolpene er de fremste stolpene som holder taket oppe A-stolpe på venstre side, og b-stolpe på høyre. Forsatt når du sitter inni
propan Skrevet November 17, 2006 Skrevet November 17, 2006 Eller ikke.. A stolpen de framme,B stolpen-de på midten og C stolpen-de til bakruta.
325demon Skrevet November 17, 2006 Forfatter Skrevet November 17, 2006 pris på rustsveisinga tør jeg ikke svare på.. men a stolpene er de fremste stolpene som holder taket oppe fikk bilen 30-50k under listepris. eneste rusten som gjorde at den ikke gikk gjennom eu var den i gulvet! hull i gulvet... så da er vel det andre mest overflate rust vil jeg tro.. men tror dere det kommer på 10-20k? er vel bare å sveise på plater osv? tar jo tid da men...
Hendo Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 kan nok ikke sveise på plater over rusten... rusten må fjernes og byttes ut med plater som sveises på plass.... slipes... grunnes og lakkes...
325demon Skrevet November 18, 2006 Forfatter Skrevet November 18, 2006 kan nok ikke sveise på plater over rusten... rusten må fjernes og byttes ut med plater som sveises på plass.... slipes... grunnes og lakkes...ja kutte bort rusta med vinkel sliper og sette på nye plater... blir nok bare i gulvet det blir aktuelt... og den andre rusta er det nok å pusse ned å lakke igjen tror jeg... men kan da ikke bli dyrere en 10k dette? uten lakk mener jeg...
Hylland Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 pris på rustsveisinga tør jeg ikke svare på.. men a stolpene er de fremste stolpene som holder taket oppe fikk bilen 30-50k under listepris. eneste rusten som gjorde at den ikke gikk gjennom eu var den i gulvet! hull i gulvet... så da er vel det andre mest overflate rust vil jeg tro.. men tror dere det kommer på 10-20k? er vel bare å sveise på plater osv? tar jo tid da men... Kva bil det er snakk om sida du fekk den 30 - 50k under listepris da??? Må jo ha gått litt eller være litt eldre modell pga den alvorlige rusten, og det er jo få eldre Bmwer som er verdt 50.000kroner!
Hendo Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 hvor bor du.... kan ordne bra rustsveis til grei pris... oslo området...
325demon Skrevet November 18, 2006 Forfatter Skrevet November 18, 2006 hvor bor du.... kan ordne bra rustsveis til grei pris... oslo området...dt hadde vært konge! må bare få tatt en eu kontrol å få sjekka hva som må byttes... bor i bærum.må nok skuffe dere, dette er en 200sx.. kosta 32000. men sete har falt gjennom gulvet da
325demon Skrevet November 18, 2006 Forfatter Skrevet November 18, 2006 s13 da regner jeg med?stemmer! har drømt om denne bilen i 4 år nå, hehe...
Gunnar Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 Du har drømt om et vrak av en Nissan 200SX S13, hvor stolen har ramlet gjennom gulvet, i 4 år?
bmw520 Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 Skal ikke bråke så mye om dette, men dette er vel et bmw forum? så nissan har vel ikke så mye her og gjøre vel hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå