er1k Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 God morgen. Var ute å kjørte i natt. Plutselig tok vindusviskarane kvelden. Kom ett lite dunk så stoppa dei, midt på ruta. Sjekka sikringane men dei såg ok ut. Så var det speedometeret. Det virker ein gang i blandt. Visst eg dunker forsiktig på dashbordet så virker det, sånn ein gang i blandt. Tenkte på at kortet inni er dårlig (loddinger?). Det er vell bare til og erstatte dette? Hørt at det koster 1400,- hos BMW? mvh Erik Andreas
er1k Skrevet November 18, 2006 Forfatter Skrevet November 18, 2006 Ahhhh, beklager. Burde jo skrevet det. =) 1990 - 320I e30
Bjørn 320 Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 Ang. vindusviskarane vil eg tru det kan vere motoren som har takka for seg, kan også vere eit relé som har fått brent spolen... Når det gjeld speedometeret er det nok som du seier, at det er dårleg kontakt ein eller anna plass. Vil anta det sidan det funkar viss du dunkar litt i det
Tommy Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 Hvis viskermotoren fremdeles går, så kan det bare være at staget til viskerene har hoppet av.
er1k Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Skrevet Desember 4, 2006 Tommy, du har heilt rett. Har fått alt på plass men staget\kula på vidusvikeren er så slitt at det rett og slett ikke passer sammen lenger. Noen som vet pris på nytt? Ringte til verksted, er så forbanna lei no at eg gidder ikke lenger å skru selv. Jævla drittbil. (For øyeblikket)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå