bimmerz Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 hei har en helt orginal 528i som jeg ønsker å trimme litt opp å få mer efekt av,noen som vet hva jeg kan gjøre og hvor jeg får tak i delene...?
B.E.E. Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 Hvilken årsmodell er bilen? Hvis bilen har en M52b28 motor, er den billigste og beste måten å få mer effekt å skifte innsuget til et M50b25 innsug fra 325 motorene uten vanos. Dette er en modifikasjon som faktisk gir merkbar effekt, i motstning til sportsluftfilter og effektanlegg. Et komlett innsugssett fra f.eks www.namotorwerks.com, ligger på rundt 4500 kroner.
B.E.E. Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 Da ryker ideen om M50 innsug. Får å få en merkbar effektøkning på denne motoren, ville jeg montert turbo. Denne modifikasjonen krever selvfølgelig at motoren er i utmerket stand, og er kjørt lite. Du kan selvfølgelig legge noen tusen i effektanlegg, nytt åpent luftfilter osv. men dette er modifikasjoner som ikke vil bli særlig merkbare.
Bimmerlars Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 Da har du jo M30! Trimkam(koed.dk , pure-pf.com), porting, grenrør. Mye som kan gjøres. Hvor mye vil du legge i det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå