jcvold Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 er det noen web butikker som selger dekaler til bi som det står f.eks "K&N filters" Apex", "Sparco" osv? der du kan bare velge fra butikken istedenfor å måtte lage dine egne custom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 Her er endel http://www.dekaltrim.nu/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 19, 2006 Forfatter Share Skrevet November 19, 2006 takk! her hadde de faktisk mye bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 får du flere hk i bilen din med sånne dekaler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Har du luktet på de sterke sakene idag, E46Hazey? Sånn med tanke på bl.a. det innlegget, samt det at du sendte en "melding" til Ellingsen via å starte en ny tråd om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 kanskje luktet litt ja Men jeg tror bilen til ellingsen er raskere enn min, vil bare se hvor langt jeg henger etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Det var ikke frekt ment , vil bare se hva den er god for, kjørte mot en civic typeR tidligere idag, la meg si det sånn er ikke akkurat imponert over den hondaen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 19, 2006 Forfatter Share Skrevet November 19, 2006 hm... venta på at det skulle komme et nesevist innlegg ja.. får ikke flere hk tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 Skal du ha de på Cessnaen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 19, 2006 Share Skrevet November 19, 2006 http://www.gundersenmotorsport.com/ selger iaf dekaler til Sparco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 19, 2006 Forfatter Share Skrevet November 19, 2006 Skal du ha de på Cessnaen?? hehe,nei her med tiden tenkt å kjøpe en 330ic og gjøre litt forsjellig med den. dvs : -grenrør -Racing katalysator -effektanlegg -chip (+flytte turtalsperra til ca 6800rpm)og fjerne fartsperra -K&N Filter -Stabstag på støtdempertårna -senket 60mm -M-teck styling -19" M3 felger og litt andre planer.vil ha en bil som har mer enn 220 hk,og en toppfart på 250 km\t så da er jo en 330ic et godt valg,med 231 hk orginalt og sperra på 250. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå