Frakk2000 Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 Har en 93 e36, og merka at den plutselig begynner å bli skikkelig kjip å låse opp. Den har fungert helt fint frem til en dag hvor den blei dårlig. Er det ikke mye pes å få tak i låsesylinder? Kan det evnt være noen deler inni som er brekt? (Er det lett å pelle den ut?) Kan jeg evnt bytte over låsesylinderen fra passasjersiden til førersiden?
Toro Skrevet November 18, 2006 Skrevet November 18, 2006 har du prøvd å spraye inn noe smøremiddel? det fins masse rart der ute som er beregnet for å smøre opp låser, og det hjelper ofte
Frakk2000 Skrevet November 18, 2006 Forfatter Skrevet November 18, 2006 Virker mer som det er noe som har knekt inni dog Men jeg skal prøve å lube den godt opp, så ser jeg hva som skjer
Toro Skrevet November 19, 2006 Skrevet November 19, 2006 hvis det har knekt noe inni låsen så er det velsig tvilsomt at låsen hadde funka i det hele tatt
super_Q Skrevet November 19, 2006 Skrevet November 19, 2006 Låsen på min e34 525 har vært litt vond å få brukt de siste dagene, fikk nesten ikke ut igjen nøkkelen av låsen i går.. Noen som vet om pris på ny, om det er mye stress?
Eirik Skrevet November 19, 2006 Skrevet November 19, 2006 Som Toro sier så hjelper det i de fleste tilfeller med noe smøregreier inni nøkkelhullet. En liten oljeskvett er ofte nok... Skjer hvert år med min bil også når det begynner å bli kaldt ute...
Sevenord Skrevet November 19, 2006 Skrevet November 19, 2006 Regner med du har sjekket nøkkelen? Kan være den som er utslitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå