Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hos meg var/er det pitch-sensoren som køddet.....

hadde gått av 31 ganger når eg fekk lest av feilmeldinger

Ikkje någe blie naboer då nei :oops:

Skrevet
lavt batteri.... noen alarmer "sier ifra" når batteriet nesten er tomt

Takk for tipset!

Har brukt 330-en lite i det siste, og den stod å hylte hele helgen nå, som jeg selvfølgelig var borte. Hadde et godt forhold til naboene inntil da, men "alle" har vært på meg og sagt at ungene ikke har fått sovet, like før de ringte falken osv.

Skulle levere den inn til Autozentrum til uken for de monterte alarmen, men ladet batteriet i går og ikke noe alarm etter det!

Skrevet

Har brukt 330-en lite i det siste, og den stod å hylte hele helgen nå, som jeg selvfølgelig var borte. Hadde et godt forhold til naboene inntil da, men "alle" har vært på meg og sagt at ungene ikke har fått sovet, like før de ringte falken osv.

Som småbarnsfar må jeg si jeg skjønner dem veldig godt. Noe så smått som litt uvøren bruk av hornet kan tilogmed være nok til å stjele et par timers nattesøvn fra småbarnsforeldre ;-)

Skrevet

Her som eg bur i Bergen har motortransport.as som frakter biler mellom Bergen - ? avlastningsplass. JEVLA irriterende vist alarmen går på ein bil midt på natta! Verste som finst.

Ein anna ting, trur ikkje det er så mange som bryr seg om alarmer lengre :/ Er liksom blitt vanleg at ein bil står og hyler for full maskin, så vekker liksom ikkje oppsikt :(

Skrevet

På min gamle DEFA alarm en gang i tiden hadde jeg samme problem, gikk midt på natta, ikke hyggelig for naboene. Det viste seg å bare være dårlig kontakt på en jordledning som gikk fra boksen/hornet i motorrommet til karosseriet. Etter at jeg løste karrosseriskruen og pusset rent gikk aldri alarmen uten grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...