thorbis Skrevet November 19, 2006 Skrevet November 19, 2006 som topic sier, noen som har noen gode dårlige erfaringer med forskjellige typer bodyshyts? driver og pusser opp e30n og skal da ha på ny. noen som har no og anbefale? takker for alle svar. mvh thorbis
Dr_S Skrevet November 19, 2006 Skrevet November 19, 2006 Er det lakkforsegling du mener? Autoglym sin er vel bra nok
thorbis Skrevet November 19, 2006 Forfatter Skrevet November 19, 2006 nei ikke lakkforsegling nei, er tectyl på en måte, bare att du kan lakke ovewr den etterpå, pleier og ha d nederst på kanaler osv, blir en ruglete overflate under lakken på kanalene osv, hvis du skjønner? mvh thorbis
Dr_S Skrevet November 19, 2006 Skrevet November 19, 2006 er ikke tectyl det som er på kanalene iaf... men tectyl er jo knall å bruke inni kanaler og under bilen og i skjermer osv
Bimmerlars Skrevet November 19, 2006 Skrevet November 19, 2006 som topic sier, noen som har noen gode dårlige erfaringer med forskjellige typer bodyshyts? driver og pusser opp e30n og skal da ha på ny. noen som har no og anbefale? takker for alle svar.mvh thorbis Hør om Würth har noe. Det pleier å være skikkelige saker
thorbis Skrevet November 19, 2006 Forfatter Skrevet November 19, 2006 oki, ja tenkte litt på wurth ja. takker . mvh thorbis
kitta Skrevet November 19, 2006 Skrevet November 19, 2006 Jeg brukte biltema på en volvo haug jeg hadde det funka bra syntes jeg, tålte 2 vintere i hvertfall da orka ikke resten av bilen mer... hehe
vid@r Skrevet November 20, 2006 Skrevet November 20, 2006 Det er vel en av disse du trenger? http://solutions.3m.com/wps/portal/!ut/ ... ageHandler Spørsmålet er bare om du skal ha struktur eller ikke... Personlig liker jeg struktur best... Skal sause e28 inn med det når jeg er ferdig med den.
Hylland Skrevet November 20, 2006 Skrevet November 20, 2006 Heisann!!! Eg har jobba på norges største tectyleringsverksted, eller spesialverksted for sandblåsing og rust som det heite, og kan anbefale Würth. Var ihvertfall det me brukte når me tok bodyshot!
Jan e34 Skrevet November 20, 2006 Skrevet November 20, 2006 Hagmans Carosol eller Teroson er det du skal bruke på kanaler.
Mr_Sunde Skrevet November 20, 2006 Skrevet November 20, 2006 Hagmans Carosol eller Teroson er det du skal bruke på kanaler. Støtter denne. Har selv brukt Caorosol og er godt fornøyd.
Arild G. Skrevet November 20, 2006 Skrevet November 20, 2006 Hagmans Carosol eller Teroson er det du skal bruke på kanaler. Støtter denne. Har selv brukt Caorosol og er godt fornøyd. samma her. brukt på min e30 med bra resultat.
Heen Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 hagmans carosol er god sort der Men mener på denne ikke er "vanntett" slik som understellsmasse f.eks er. skal bruke wurth sin bodyspray på min egen.
JoCCe Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Teroson har flere typer Så varierer litt på åssen vi bruker på jobb, kommer ann på om den skal overlakkeres eller ikke men begge to funker supert og gir litt struktutr, uten å bli alt får grov
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå