E46Johnny Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Ville ikke ha brukt "bodyshutch" på en bil som jeg hadde tenkt å beholde. Min erfaring er at etter en stund slipper belegget flekkvis feste i eks kanalene og ligger uten på slik at det ser bra ut, men sanningen er at fukt ligger bak og tærrer opp kanalen og til slutt er det bare kjeks igjen og absolut ingen styrke i strukturen. Vi kalte det for bruktbil juks i di åra jeg jobba som bilmek, og alle bruktbiler som hadde fått sprøyta det stoffet på karoseriet testa iallefall vi nøye.
G-RACING Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 Holder fortiden på å restaurere en BMW e30 "M3". Har skarpa av alt under heile bilen, og venter kun på at godværet skal komme, så jeg kan få den sanblåst. Bilen har ingen rust under. Det jeg tenkte var at jeg skulle grunne med skipsgrunning under (rød type), for så å sprøyte på bodyshutch og deretter lakk. Er skeptisk på å bruke kun lakk og grunning, uten bodyshutch, da jeg ser for meg at lakken vil få steinsprut. Andre som har erfaring med dette? Fineste resultatet er selfølgelig å ikke ha bodyshutch. Presiserer at dette kun blir en godværs bil.
kjekkmar Skrevet Februar 10, 2012 Skrevet Februar 10, 2012 Ser dette er en gammel tråd. Men hva brukte du, og hva blei resultatet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå