Anders92 Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 Synd mange av de eldre bildene ikke vil åpnes.. Skulle gjerne sett hele dette prosjektet!
Wendel Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Trur det står forholdsvis stille med bilen om dagen da Mossel er rimelig busy med jobb osv
mossel Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Skrevet Februar 21, 2012 Hei. Lenge siden jeg har vært her inne nå. Jeg har innsett at jeg ikke har tid nok til bilen, og den fortjener masse banekjøring og fartsfylte dager fremover. Bilen selges race-ready, og dette med tungt hjertet men andre prioriteringer står for tur. Se annonsen under, og send meg gjerne en beskjed her/bhs@24sevenoffice.com om du er seriøst interessert. Det er nok størst sjanse for at bilen blir solgt til utlandet, men om noen her vil hive seg på så si ifra. Det meste av informasjon står jo i denne tråden, og videre visning/møte/telefon kan avtales. http://www.racecarsdirect.com/listing/4 ... 5rwnm.html
Testpiloten Skrevet Februar 21, 2012 Skrevet Februar 21, 2012 Synd det Mossel, fet bil du har Men en forandrer prioriteringer underveis i livet så ser den! Håper du får solgt den til en entusiast da
brunsame Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Synd det blir salg! Dette er jo en utrolig gjennomført og rå bil! lykke til med salget, får håpe den blir solgt i Norge!
mossel Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Skrevet Mai 29, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=35162336
mossel Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Skrevet Juni 30, 2012 Bilen solgt til ivrig bmw entusiast i Grenland så blir nok mer å se til denne bilen!
golf325turbo Skrevet Juni 30, 2012 Skrevet Juni 30, 2012 var å så på denne i går! å fytti som denne går! tøff bil!
Solbakken_racing9 Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 Skal prøve så godt jeg kan med prosjekt tråd fremover:) Men like flink som Bjørn her tørr jeg ikke love:s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå